Cum îi bagă în ceață pe profesori și elevi curriculum-ul românesc și cât de simplu este explicat, cu exemple din lucrările elevilor, cel din Noua Zeelandă
În România, se pare că profesorii nu prea înțeleg diferențele dintre vechiul și noul curriculum, mai ales în ceea ce privește implicațiile abordării centrate pe competențe a noului curriculum. Critica dură este cuprinsă în raportul OCDE făcut în 2017 asupra Evaluărilor din Sistemul de Educație din România. Experții care au scris acest studiu eveniment pentru învățământul de la noi ne dau drept exemplu de bune-practici Noua Zeelandă. Obiectivele noastre de învățare nu sunt clare nici pentru profesori, nici pentru elevi și nici pentru evaluatorii care ar trebui să stabilească la ce nivel sunt fie elevii, fie cadrele didactice, potrivit analizei.
FOTO: Ministerul Educației din Noua Zeelandă
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu