
„Cum poate cineva să o dea atât de rău în bară la locul de muncă?” / Un avion care zbura din Los Angeles cu destinația China a făcut cale întoarsă după două ore de la decolare/ Pilotul și-a uitat pașaportul
Un avion Boeing 787 al United Airlines care zbura de la Los Angeles la Shanghai a trebuit să facă cale întoarsă la sfârșitul săptămânii trecute, după ce s-a descoperit că unul dintre piloți decolase fără pașaport, a declarat compania aeriană pentru CNN.
Zborul UA 198 a decolat din LAX în jurul orei 14.00 sâmbătă, 22 martie, cu 257 de pasageri și 13 membri ai echipajului la bord și s-a îndreptat spre nord-vest deasupra Oceanului Pacific, cu destinația cel mai mare oraș din China.
Aproximativ două ore mai târziu, avionul s-a întors și a fost redirecționat către San Francisco, unde a aterizat în jurul orei locale 17.00, potrivit site-ului FlightAware.
„Pilotul nu avea pașaportul la bord”, a spus United în declarație. „Am aranjat ca un nou echipaj să ne ducă clienții la destinație în acea seară. Clienților li s-au oferit vouchere de masă și compensații.”
Zborul cu noul echipaj a decolat în jurul orei 21.00 și a aterizat la Shanghai cu aproximativ șase ore întârziere față de program.
Yang Shuhan, o pasageră chineză aflată la bord, a declarat pentru CNN că a auzit la interfon „vocea foarte frustrată” a pilotului, care spunea că „și-a uitat (pașaportul)”.
După aterizarea în San Francisco, Yang a primit două vouchere de masă în valoare totală de 30 de dolari, pe care le-a folosit pentru o masă la un restaurant japonez din aeroport. Yang a declarat că a depus, de asemenea, o cerere de despăgubire pe site-ul web al United, unde a fost informată să se aștepte la un răspuns în termen de 14 zile lucrătoare.
Călătoarea din Hangzhou, în estul Chinei, se întorcea dintr-o călătorie de afaceri. După ce a ajuns la Shanghai luni la ora 12:43 a.m., a mai avut de condus încă două ore și jumătate, a spus ea, lăsând-o epuizată.
Deși întârzierea neașteptată i-a dat peste cap planurile de lucru de luni, Yang a spus că a apreciat „onestitatea” pilotului. Cu toate acestea, mulți dintre colegii ei pasageri s-au plâns și s-au declarat „indignați” și „fără cuvinte” pe RedNote, platforma de tip Instagram din China.
„Cum poate cineva să o dea atât de rău în bară la locul de muncă?”, se arată într-o postare populară pe RedNote, care pare să fie a unui alt pasager chinez aflat la bord. Postarea a primit mai mult de 10 000 de aprecieri.
Întreruperile nu s-au oprit la zborul UA 198; pasagerii zborului de întoarcere, UA 199 de la Shanghai la Los Angeles, au fost, de asemenea, afectați din cauza sosirii cu întârziere a aeronavei de intrare.
Un călător de afaceri din Shanghai, care a solicitat să rămână anonim din motive de confidențialitate, a declarat pentru CNN că zborul său spre Los Angeles a fost, de asemenea, întârziat cu aproximativ șase ore, forțându-l să își schimbe biletul pentru a prinde un zbor de legătură.
„Mă simt destul de frustrat”, a declarat persoana pentru CNN imediat după ce a aterizat la LAX duminică seara târziu. „Din cauza întârzierii, trebuie să îmi reprogramez toate planurile pentru luni, ceea ce este foarte neplăcut”.
„Lipsă de disciplină
„Este destul de jenant (pentru United)”, a declarat pentru CNN Shukor Yusof, fondator al Endau Analytics din Singapore, o firmă de consultanță care se concentrează pe industria aviatică.
El a adăugat că greșeala este „inacceptabilă” pentru o companie aeriană globală precum United și arată „o lipsă de disciplină”.
United este unul dintre cei mai mari transportatori din lume, zburând în fiecare an cu 140 de milioane de oameni către peste 300 de destinații de pe șase continente, potrivit site-ului companiei.
Shukor a observat că „lipsa de atenție” reflectată în incident ar putea costa scump compania aeriană, luând în considerare costurile unor lucruri precum combustibilul pentru avioane pe care a trebuit să îl arunce înainte de deviere și compensațiile pentru pasageri.
În timp ce o serie de accidente aviatice în care au fost implicați transportatori americani în ultimele luni au ridicat probleme de securitate, ultimul incident cu United este „mai mult o problemă de protocol”, a declarat Shukor.
Săptămâna trecută, un pasager evreu ortodox a intentat un proces împotriva companiei aeriene, susținând că un pilot United l-a scos cu forța din toaletă în timp ce se confrunta cu constipație, expunându-și organele genitale în fața altor persoane în timpul unui zbor de la Tulum, Mexic, la Houston.
Între timp, o mamă din New Jersey a criticat United pentru că i-a cerut să îndepărteze tubul de respirație al fiului său „complex din punct de vedere medical” înainte de decolarea avionului. Videoclipul ei TikTok despre incident a adunat mai mult de 1,3 milioane de vizualizări.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.