G4Media.ro

Deblocarea proiectului Autostrăzii Transilvania, cerută de liderii Regiunii de Nord-Vest: „Investiţia trebuie…

Deblocarea proiectului Autostrăzii Transilvania, cerută de liderii Regiunii de Nord-Vest: „Investiţia trebuie urgentată pe toate căile legale” / Președinții consiliilor județene din zonă au semnat o scrisoare deschisă  

Preşedinţii consiliilor judeţene din Regiunea Nord-Vest au transmis Guvernului o scrisoare deschisă pentru susţinerea proiectului Autostrăzii Transilvania, arătând că acesta va creea noi oportunități de dezvoltare pentru regiune, anunță Monitorul de Cluj.

Reprezentanții celor șase județe s-au întâlnit în cadrul şedinţe de lucru ce a avut loc pe 16 ianuarie, la Zalău, pe marginea elaborării unei strategii regionale care să permită dezvoltarea social-economică echilibrată şi durabilă a acestora.

”Reprezentanţii administraţiilor judeţene au transmis o scrisoare deschisă premierului Nicolae Ionel Ciucă şi viceprim-ministrului Sorin-Mihai Grindeanu, prin care solicită sprijin în vederea deblocării tuturor aspectelor legate de continuare celei mai vechi şi importante investiţii – Autostrada A3 – Transilvania, proiect demarat în urmă cu mai bine de două decenii şi marcat de o serie de disfuncţionalităţi inadmisibile”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Consiliul Judeţean (CJ) Sălaj.

Potrivit sursei citate, finalizarea cât mai rapidă a investiţiei va deschide o nouă poartă de acces spre Europa, Autostrada A3 – Transilvania având menirea să asigure legătura cu reţelele transeuropene de transport – persoane şi mărfuri.

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

21 comentarii

  1. Astia-s chiar nes!mtiti, e plina Transilvania de autostrazi, in timp ce Moldova e uitata de PSD si PNL de 33 de ani.
    Autostrada A8 Iasi – Targu Mures fusese urnita de Drula, dar a fost ingropata din nou de PSD, PNL si Grindeanu.
    Doar A7 a fost pornita, pentru ca este in PNRR, trece prin Buzaul lui Ciolacu, dar si miticii vor sa mearga pe autostrada pana in Bucovina in vacante….

    • Nu-s nesimtiti, isi vad interesul. Sa faca si cei din Moldova si regiunea Centru acelasi lucru.

    • si eu ca ardelean vreau a8 sa ajung mai repede in bucovina ,dar nui treaba mea sa scriu scrisori deschisa catre bucuresti pt ea , sa o faca cei din bucovina si moldova dar putorile alea stiu doar sa critice pe alti care fac
      sa moara si capra vecinului ca asai la romani
      daca la noi nu se face sa ii criticam si pe cei care cer sa se faca

  2. S-a suparat ardeleanu ca se dau bani la moldoveni si munteni … 🤡

    • Da’ s-au dat? Nu! S-a aplicat reteta kaghebista aplicata cu succes in regiunile sarace din sud si est: Cat mai putine investitii care sa scoata omul din saracie, mentinerea cetatenilor in stare de saracie, dependenti de ajutoare si subventii de la stat, alocarea periodica (inainte de alegeri) a unei mici ciosvarte care sa potoleasca foamea, stampila „unde trebuie”, apoi iar in cusca. Premeditat.
      Ardealul stie care e solutia pentru iesirea din saracie, din dependenta de Centru. Vrea dezvoltare, vrea investitii, nu vrea ajutoare.

  3. Trebuia sa scrieti la ambasada americana si sa le explicati ca Behtel va luat banii si circulati pe drumurile construite in anii 40-50 .

  4. Dacă nu le dă ce vor,amenință cu separatismul.Acusi apare Sabin Gherman,cu placa lor obosită

  5. Este interesant ca se cere deblocarea A3 doar in partea de nord vest, practic ieşirea spre Ungaria. nici o vorbă despre A3 care trece Carpatii dpre Bucuresti. Restul poa sa crape. Aviz celor care il vedeau pe Bolojan mare speranťă, mare om de stat.

  6. Cereți autonomie, că până se ”deșteaptă” românii de la București va curge multă apă pe Mureș și Someș. De mai bine de o sută de ani n-au fost în stare să facă un drum ca lumea de la București în Ardeal. Alții au făcut tuneluri pe sub Alpi cu 200 de ani în urmă, cu mijloacele de atunci, la noi nu se por face nici autostrăzi la câmpie nici cu mijloacele de azi. Să nu te duci încotro vezi cu ochii ? Cu Ardeal cu tot…

  7. Vezi ca voi maghiarii aveti 2000 de euro/locuitor fonduri europene , in vreme ce Romania are 1000euro/locuitor , iar negociatorul sef ,,al Romaniei Lazlo Puscacs” e de la Kolojvaro . Noi ardelenii romani , am inceput sa va percepem pe voi nemesii , iar in curand veti da socoteala , pentru raul facut Romaniei ! Fiti rezonabili si vedetiva barna din ochi , eventual cereti Bechtel sa va continue cei 50 de km /1 miliard . Noi avem nevoie sa trecem Carpatii cu autostrazi , ca vreau sa merg la Bucureti si la Mare , nu la Budapesta ca voi !

    • marius, faceți ce vreți la clooj, dar NU PE BANIi NOȘTRI!!
      ai inteles? nu cu bani publici, nu pe banii mei!!
      puteți sa va faceți in satul vostru și stație de lansare a rachetelor, orice, dar faceți pe banii voștri!!
      tot ce aveți acolo, adică un stadion și o sala de sport, sunt făcute din bani publici, acuma vreți și metrou, tot din bani publici, care va fi întreținut și ala tot din banii noștri!!
      așa ca lasă gargara cu marele oraș clooj, o treime din bugetul satului vostru sunt banii tuturor romanilor..!

  8. Pentru toti „arghelenii” destepti care critica moldovenii si ne arata cu degetul ca nu avem autostrazi si ca suntem lenosi. Sa ziceti merci Ungariei si Austriei, si firmelor de acolo, pentru lobby ul si influenta ca sa va faca autostrazi, singurul merit e ca ati fost parte din imperiul Austro Ungar iar baietii isi „recupereaza” economic teritoriul. Daca nu aveti habar de geo politica la nivel mare, mai bine nu comentati aiurea pentru ca nu aveti nici o contributie acolo.
    P.S. Cel mai bun exemplu este Cluj, unde se varsa bani cu nemiluita, stadion, sala de sport, transport, metrou (absolut inutil si scump), tren si foarte multa propaganda ieftina despre ce oras de top e.

    • Când ai fost ultima data la Cluj sa vezi ce trafic ii și cât să construit in ultimi 10 ani? Habar nai, dar bati din gura aiurea, Clujul avea nevoie de sala de sport, are nevoie de tren metropolitan și de metrou, de centură și tot așa. Ii și va fi un oraș al studenților și a tinerilor care lasă în urmă restul orașelor care se depopulează pe zi ce trece. Și da se pompează și se vor pompa bani in el și nu de către București ci de către investitori. Și are tot dreptul să ceară investiții în infrastructură nu ca alte orașe în care au mai rămas doar bătrâni. Clujul devine capitala economică a țării, pentru că merită, și a lucrat pentru ele, au depus proiecte europene, nu că restul leneșilor din primării și consiliu care au deturnat fonduri. Va este ciudă că alți sunt mai gospodarii decât voi, și ați ales greșit de 30 de ani.

  9. Cel mai bine Republica Transilvania, să moară miticii de foame, că au vândut Bărăganul!

  10. Kind reminder la toata lumea! 🤣🤣

  11. Care investitori construiesc metroul și autostrăzile din Cluj și Transilvania?Nu cumva statul român. Din împrumuturi,fonduri europene direcționate de „cinstiți „politruci ardeleni,cocoțați pe jilturile miticilor.Pentru moldoveni nu sunt bani,nici când vine vorba de spitale(vezi institutul inimii de la Iași)Harnicii naibii,că au umplut Ardealul de nepalezi să le muncească

  12. Așteptăm ca A3 să continue de la Iernut – Târnăveni est (Șeuca) – Mediaș est (Brateiu)- Agnita sud – Cincu vest – Voila(circa 90km).
    Acestă variantă scurtează distanța dintre Brașov și Cluj-Napoca cu 25 de km. față de varianta prin Tg. Mureș -Sighișoara-Făgăraș , și totodată ar reduce cu 18 km drumul nou necesar a fi construit : Iernut -Voila, 90km față de Tg.Mureș -Sighișoara – Făgăraș, 108km.Traficul pe relația Brașov- Cluj-Napoca este cu mul mai mare decât , traficul pe relația Brașov-Tg. Mureș prin urmare relația Brașov – Cluj-Napoca trebuie să fie cât mai scută posibil în comparație cu relație Brașov- Tg. Mureș prin urmare trebuie aleasă variant Iernut-Târnăveni est (Șeuca)-Mediaș est(Brateiu)-Agnita sud- Cincu vest- Voila , în detrimentul relației Tg. Mureș-Sighișoara-Făgăraș.

  13. @Marius – Moldova a ales la fel ca si ardelenii, dar fix acelasi partid. Dovada ? Ati auzit de grupul PSD de la Cluj care taie si spanzura in zona, in frunte cu Ioan Rus si Vasile Dancu si in fata carora toti pnl-istii se inchina in frunte cu Boc ? In Transilvania are loc un blat ordinar intre PSD si PNL iar presa a avut grija sa coafeze toate aceste intelegeri si sa denigreze mereu Moldova.
    Sau cand Boc era prim Ministru si toti banii de investitii din bugetul de stat i-a directionat catre Cluj, problema e ca politicienii moldoveni foarte rar primesc ocazia de a influenta deciziile de mai sus.

  14. Dacă nu ar fi extrem de trist, ar putea fi chiar amuzant acest etno-anarhism regional, în care puneți față în față Ardealul cu Moldova și pe amândouă cu Bucureștiul. V-ați pus oare intrebarea, de ce toată România este extrem de săracă în infrastructură de toate felurile ( rutieră, căi ferate, navală ) ? Oare cine, unde și câte decenii ”s-au ocupat” de asta ? Chiar trebuie criticate și denigrate regiuni / județe / zone, care trec la fapte, ca să scape de statutul etern de ”provincie” ? Nu ar fi mai bine, ca toate ”provinciile” să se implice în această cursă a dezvoltării locale, prin forțe proprii ? Sau așteptăm pe toate să le rezolve băieții din porțile Levantului ?