G4Media.ro

Președintele PNL Constanța: Decizia Ministerului Transporturilor de a schimba managerul Portului Constanța…

Sursa foto: Info Sud-Est/ Imago Studio

Președintele PNL Constanța: Decizia Ministerului Transporturilor de a schimba managerul Portului Constanța vulnerabilizează poziția strategică a companiei / ”Managerul schimbat are experiență în domeniul maritim și cunoaște activitatea portului”

Deputatul Bogdan Huțucă, președintele PNL Constanța, susține că decizia ministrului Sorin Grindeanu de a schimba un manager performant de la conducerea Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime Constanța va afecta activitatea portului într-un context geo-politic complicat.

”Managerul schimbat de Sorin Grindeanu a revitalizat Portul Constanța și derulează proiecte majore de modernizare a portului, cu fonduri naționale și europene. Singurul lucru care i se poate reproșa este că nu avea carnet de pesedist”, spune liberalul.

Huțucă susține că managerul schimbat era un profesionist care și-a obținut funcția prin concurs.

„Managerul schimbat are experiență în domeniul maritim și cunoaște activitatea portului. În ultimele luni a reușit să gestioneze foarte bine nouă situație complicată generată de invazia rusă din Ucraina și de creșterea traficului din port. Cel mai important însă, acesta și-a câștigat postul în urma unui concurs organizat corect și fără nicio implicare sau presiune politică”, arată Huțucă.

Liderul PNL Constanța crede că astfel de schimbări transmit un semnal nepotrivit profesioniștilor din domeniul maritim dar și partenerilor noștri din UE și NATO.

„Încă din primele zile ale războiului din Ucraina, Portul Constanța a redevenit un subiect de maximă importanță, iar vizitele și întâlnirile de lucru cu diferiți operatori de talie mondială, precum și cu delegații diplomatice, au transformat portul în unul dintre cele mai importante la nivel european și chiar global. Semnalul pe care îl dă astăzi Ministerul Transporturilor este unul nepotrivit, mai ales că înlocuirea nu este făcută pe baza unor performanțe demonstrate, ci este doar o dorință politică. Dacă luăm tot contextul regional, care este unul fragil, Ministerul Transporturilor vulnerabilizează o companie strategică doar pentru a satisface orgoliul unora.

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța are nevoie de stabilitate, pentru că derulează fonduri de investiții de miliarde de euro, pentru că are un rol simbolic în relațiile cu partenerii noștri din NATO și Uniunea Europeană și pentru că joacă un rol strategic de importanță globală în transferul grânelor către țări din Africa și Orientul Mijlociu.

Cred că vom vedea care sunt mizele adevărate ale acestei schimbări în curând”, mai spune Huțucă.

Directorului Portului Constanța, Florin Goidea, a fost schimbat din funcție cu Florin Vizan, susținut de PSD, au declarat sursele G4Media. Lui Goidea, care a venit în funcție odată cu Guvernul Cîțu, îi expiră mandatul în 15 august.

Florin Goidea și-a preluat mandatul în 28 decembrie 2020, atunci când l-a înlocuit pe Costel Stancă, la expirarea mandatului acestuia din urmă. Goidea și-a preluat mandatul la câteva zile după învestirea Guvernului PNL-USR condus de Florin Cîțu.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. „Strategia” este sa furam in liniste. + sa intre toate tonele de stupefiante nestingherite. + restul combinatozariilor.

  2. E normal sa apara panica cand pare sa se taie robinetul cu bani ilegali.

  3. Pacat ca nu mai e Digi24 ce era odata … Acum poate aveau o emisiune numita : „Top Capuse” …

  4. PSD a venit să fure, de ce se comportă PNL ca o fată virgină care nu știe nimic?

  5. Grindeanu e o coadă de topor cum a fost și când l-a pus Mustăcioară prim ministru. Domnul OUG ar trebui să meargă la dânsul la țară după oi.