Digitalizare forțată la Primăria Timișoara din cauza pandemiei de coronavirus. 11 acte care se pot completa online pentru a reduce interacțiunea umană
Primăria Timișoara a fost forțată de pandemia de coronavirus să digitalizeze o parte din activitate, transmite publicația DeBanat.ro.
Astfel, pentru a reduce interacțiunea funcționarilor cu cetățenii, primăria de pe Bega a decis să permită ca obținerea a 11 tipuri de prestații să se poată face exclusiv online.
Aceste servicii pot fi accesate pe site-ul dedicat al primăriei.
Iată lista completă a noilor formulare incluse în online:
Alocația de stat pentru copil
Indemnizație pentru creșterea copilului
Indemnizație de creștere a copilului pentru PFA
Stimulentul de inserție
Alocația de stat pentru copiii născuți în străinătate
Adeverință de schimbare denumire stradă
Adeverință de atribuire denumire stradă
Adeverință de atribuire număr stradal
Adeverință de teren intravilan vechi/intravilan extins
Exercitare drept de preemţiune la intenţia de înstrăinare a persoanelor fizice/ juridice de drept privat a apartamentelor, garajelor, terenului aferent acestora,care fac parte din imobile înscrise în Lista monumentelor istorice
Exercitare drept de preemţiune la intenţia de înstrăinare a imobilelor (case, imobile cu mai multe apartamente), spaţiilor cu alta destinaţie decăt aceea de locuinţă şi a terenurilor libere de construcții.
Foto: Primăria Timișoara / Facebook
Citește tot articolul pe DeBanat.ro
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank