Digitalizarea locuinței. Administrarea și plata utilităților prin E.ON Myline (P)
În era digitalizării totul este despre online și comoditate. De ce să nu fie și plata facturilor așa?
La asta s-a gândit și E.ON când a lansat aplicația Myline. Deținerea unui cont de client într-o astfel de aplicație este utilă pentru gestionarea contractelor încheiate cu furnizorul, de la locurile de consum, consumul realizat, facturare, plată, dar și acces la informații de ultimă oră, precum și oferte speciale în exclusivitate.
Lansat în 2010 în varianta Desktop și în 2016 pentru telefoane Android și IOS, E.ON Myline a avut parte de o retehnologizare completă în 2021 și de atunci reprezintă o soluție digitală de self-service pentru administrarea și controlul energiei de acasă sau de la birou.
Crearea unui cont în aplicație
Crearea unui cont se face foarte ușor, userul având nevoie de codul de client, codul de încasare și de un dispozitiv cu conexiune la internet de pe care să-și poată crea contul. Codul de client și cel de încasare se găsesc pe prima pagină a facturii.
De asemenea, există și modalitatea de creare fără factură fizică. Odată cu încheierea unui contract de furnizare a energiei cu E.ON se creează automat un cont, userul fiind nevoit doar să-l activeze prin accesarea link-ului primit pe adresa de e-mail.
Dacă adresa de e-mail furnizată de user este deja corelată cu un cont E.ON, noul contract va fi automat adăugat în aplicație.
Autentificarea în aplicație se face în baza e-mailului și a parolei, cu contul de Facebook sau cu Apple ID. Iar pentru extra măsuri de siguranță există și opțiunea de autentificare în doi pași cu numărul de telefon.
Funcționalitățile principale ale aplicației
- Adăugare loc de consum
Aceasta este adresa unde E.ON furnizează serviciile. Un utilizator poate avea mai multe locuri de consum pentru un singur cont, care să aparțină și unor clienți diferiți.
Această opțiune poate fi utilă pentru cei ce au imobile în chirie sau pentru cei ce administrează multiple spații de birouri și au nevoie de acces la facturile sau datele despre spațiul pe care îl administrează.
Pentru fiecare loc de consum sunt necesare codurile de client și de încasare aferent fiecărui spațiu. Datele se pot introduce în secțiunea Contul meu – Clienți și locuri de consum
- Administrarea, urmărirea și controlul consumului facturat
Marele avantaj al unei aplicații pentru administrarea consumului de energie cum e E.ON Myline este cel de control asupra consumului. Astfel, clienții E.ON au acces 24/7 la datele lor de consum, facturi, istoricul de plăți pentru fiecare loc de consum.
Prin intermediul contului în E.ON Myline, userul poate să:
- Vadă când se efectuează citirea contorului de măsură index de către Operatorul de Distribuție ( OD) din zona locului său de consum. La secțiunea Aut
ocitire/ Istoric index există un calender de citire contor și astfel userul va ști când urmează emiterea unei facturi de regularizare. Aceasta se eliberează, de regulă, pe ultimele 3 luni. La aceeași secțiune e disponibil și un istoric al indecșilor chiar și pe ultimii 3 ani. - Transmită autocitirea indexului la aceeași secțiune de Autocitire. Astfel userul va transmite indexul pe baza căruia se emite factura și va plăti exact cât a consumat, nu un consum estimat.
- Vizualizeze și să exporte consumul din perioada de contract. La fel ca opțiunea de adăugare a mai multor locuri de consum, cea de vizualizare și export poate fi utilă pentru userii cu imobile în chirie sau spații de birouri.
- Plata online a facturilor
Probabil funcția de care sunt toți userii
interesați, plata cu card bancar a facturilor. Ce mai oferă această funcție este și vizualizarea istoricului de plată, indiferent de metoda în care aceasta a fost efectuată.
De asemenea, în ajutorul celor cu multiple locuri de consum, a
plicația vine cu opțiunea de a plăti mai multe facturi într-o singură tranzacție. Procesul de plată se poate face atât din ecranul principal, cât și din secțiunea dedicată facturilor.
Pentru a acoperi toate nevoile clienților, E.ON Myline este în continuă actualizare, astfel că dezvoltatorii au în lucru câteva funcții precum:
- Adăugarea unui cont secundar de e-mail
Opțiune din nou utilă celor cu imobile în chirie întrucât proprietarii pot adăuga adresa de e-mail a chiriașului pentru ca acesta să aibă acces la toate informațiile de la transmitere index la emitere factură.
- Factură digitală
Dacă tot am zis de factură, aceasta este disponibilă tot timpul în versiunea actuală a aplicației. Însă factura digitală vine cu un nou format ce depășește PDF-ul clasic și oferă o experiență interactivă userilor care activează această opțiune și, implicit, renunță la factura tipărită.
- Eșalonare la cerere a plății
Prin această opțiune userii vor putea opta pentru plata în rate a unei facturi și pot seta un plan de eșalonare în cont.
Echipele de dezvoltatori optimizează constant aplicația în baza feedback-ului primit de la clienți. Acestea se asigură că vin în întâmpinarea celor mai stringente nevoi și prin monitorizare continuă a potențialelor probleme și prin acțiunea imediată asupra oricărui incident.
În ansamblu, E.ON Myline reprezintă o soluție digitală avansată și bine dezvoltată, care facilitează administrarea facturilor și plăților la utilități, oferind o serie de funcționalități utile și inovatoare pentru a satisface nevoile clienților săi.
Ușurința în utilizare, plata online cu cardul și accesibilitatea informațiilor sunt printre funcționalitățile ce recomandă această aplicație.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank