G4Media.ro

Directorul tehnic al RedBull vorbește despre noul monopost și avertizează că vor…

Monopost al celor de la RedBull / Sursa foto: dpa picture alliance / Alamy / Alamy / Profimedia

Directorul tehnic al RedBull vorbește despre noul monopost și avertizează că vor fi modificări „invizibile”

Pentru prima dată începând din 2007, noul monopost RedBull nu va mai fi o responsabilitate a lui Adrian Newey. Celebrul inginer a părăsit echipa și a semnat cu Aston Martin.

De producerea noului monopost al celor de la RedBull se ocupă Pierre Wache, directorul tehnic al echipei.

Acesta avertizează că noua mașină a celor de la RedBull va veni cu unele modificări, dar acestea vor fi „invizibile” pentru mulți dintre fanii Formulei 1.

Vorbim despre anumite ajutări fine, care uneori nu pot fi văzute cu ochiul liber.

Pierre Wache menționează că toată lumea are aproximativ același concept pe care l-a prezentat RedBull în 2022: cu o caroserie mai largă în partea din spate.

„Dezvoltarea cea mai importantă se face sub capotă. Suntem aici să ne facem treaba și să ducem monopostul la un nivel cât mai bun”, spune Wache pentru RacingNews365.

RedBull s-a angajat să simplifice modificările aerodinamice pentru RB21, un lucru care va fi vizibil doar prin anumite ajustări ale podelei și ale capacului motorului.

De asemenea, vor exista unele schimbări (dar mai mici) și la partea inferioară a aripilor, spune directorul tehnic al RedBull.

Mesajul de bază este că nu trebuie să ne așteptăm la un monopost RedBull mult schimbat față de sezonul 2024.

Consilierul Helmut Marko a avertizat că noul monopost va fi unul realizat special pentru caracteristicile lui Max Verstappen și că Liam Lawson trebuie să se adapteze la acest lucru.

„Din moment ce avem cel mai rapid și cel mai bun pilot din domeniu în Max, este de asemenea clar că trebuie să luăm în considerare preferințele sale în timpul dezvoltării atunci când vine vorba de manevrabilitatea mașinii.

Sunt sigur că va rămâne la Red Bull Racing (n.r. Verstappen) atât timp cât îi vom oferi o mașină competitivă” – Helmut Marko.

Testele oficiale de dinaintea startului noului sezon vor avea loc la Bahrain, în perioada 26-28 februarie.

Cum arată grila de start pentru sezonul 2025 al Formulei 1

  • Alpine: Pierre Gasly, Jack Doohan
  • Aston Martin: Fernando Alonso, Lance Stroll
  • Scuderia Ferrari: Charles Leclerc, Lewis Hamilton
  • Haas: Esteban Ocon, Oliver Bearman
  • Sauber: Nico Hulkenberg, Garbiel Bortoleto
  • McLaren: Lando Norris, Oscar Piastri
  • Mercedes: George Russell, Andrea Kimi Antonelli
  • RB: Yuki Tsunoda, Isack Hadjar
  • RedBull: Max Verstappen, Liam Lawson
  • Williams: Alexander Albon, Carlos Sainz Jr.

Marile Premii din sezonul 2025 al Formulei 1

  • Australia (Albert Park) – 16 martie
  • China (Shanghai) – 23 martie
  • Japonia (Suzuka) – 6 aprilie
  • Bahrain (Sakhir) – 13 aprilie
  • Arabia Saudită (Jeddah) – 20 aprilie
  • Miami (International Autodrome) – 4 mai
  • Emilia Romagna (Imola) – 18 mai
  • Monaco (Circuit de Monaco) – 25 mai
  • Barcelona (Montmelo) – 1 iunie
  • Canada (Gilles Villeneuve, Montreal) – 15 iunie
  • Austria (Spielberg) – 29 iunie
  • Marea Britanie (Silverstone) – 6 iulie
  • Belgia (Spa-Francorchamps) – 27 iulie
  • Ungaria (Hungaroring) – 3 august
  • Olanda (Zandvoort) – 31 august
  • Italia (Monza) – 7 septembrie
  • Azerbaijan (Baku) – 21 septembrie
  • Singapore (Marina Bay) – 5 octombrie
  • SUA (Austin) – 19 octombrie
  • Mexic (Hermanos Rodriguez) – 26 octombrie
  • Sao Paulo (Interlagos) – 9 noiembrie
  • Las Vegas (Nevada) – 22 noiembrie
  • Qatar (Lusail) – 30 noiembrie
  • Abu Dhabi (Yas Marina) – 7 decembrie.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.