Disputa: Cu copii sau fără la restaurante? „Un ospătar nu este babysitter” / O variantă ar fi amplasarea de locuri de joacă la restaurante
Zilele trecute, restaurantul J’ai Bistrot din București a cerut părinților care vin cu copiii la restaurantsă îi supravegheze pe cei mici, ca să nu deranjeze oamenii care stau la alte mese, și a informat, într-o postare care a devenit virală, faptul că zona de nisip nu este loc de joacă. Postarea a strâns sute de comentarii, unele care criticau ceea ce spun reprezentanții J’ai Bistrot, altele care erau de acord cu mesajul transmis, relatează Turnul Sfatului.
Jurnaliștii sibieni au vorbit cu mai mulți patroni de restaurante pentru a afla părerea lor cu privire la ceea ce au transmis reprezentanții restaurantului din București.
„Am văzut postarea. E un subiect foarte sensibil. Omul respectiv și-a spus părerea, dar nu a spus-o cu rea voință, eu am trei copii, dar când mă duc cu ei la restaurant am mare atenție. Am avut o familie, a venit acum trei săptămâni la restaurant. Noi anul acesta am montat o fântână arteziană și este destul de fragilă. Ai impresia că este făcută din piatră, dar este din polistiren. În jurul ei am pus pietre mari ca să nu intre copiii. Se apleacă peste ea și nu-și dau seama. Sunt băgate pompe, poate se arde o siguranță, îi omoară, eu îi am pe conștiință toată viața. A venit familia, s-au pus la masă, copiii au mers direct pe fântână, am niște broscuțe făcute din ceramică, au spart o broscuță, le-au trântit. Ospătărița le-a spus părinților să încerce să aibă grijă de ei. I s-a spus că dacă nu pot să facă copiii ce vor, ei vor pleca. S-au ridicat și au plecat”, a povestit un patron pentru Turnul Sfatului.
Un alt proprietar de restaurant spune că, pentru a se evita aceste incidente, o variantă ar fi amenajarea unor locuri speciale pentru copii, în care să facă activități specifice vârstei lor.
„Ca restaurante, dacă dai puțin mai multă atenție copiilor și le creezi un spațiu, o atmosferă, îi faci și pe ei fericiți, bineînțeles că va ajuta de ambele părți. Restaurantele care vor să producă calitate 100% și să nu aibă această neplăcere, a disconfortului pe care copiii îl creează celorlalți, cred că ar putea face un pas în plus pentru a crea un colțișor destinat lor. Nu aș arunca vina nici pe părinți, nici pe copii. Și ei au nevoie de relaxare, au nevoie să iasă. Sunt restaurante care au politică „No kids Policy” și atunci își rezervă clienții, cei deranjați ar putea alege această variantă. Așa văd eu situația”, a explicat el.
Restul articolului îl puteți citi în Turnul Sfatului.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
12 comentarii