Divizia de camioane a Toyota, amendată cu 1,6 miliarde de dolari pentru încălcări ale regulilor privind emisiile în SUA / Companiei i se va interzice timp de cinci ani să importe motoare diesel
Divizia de camioane de mare tonaj a Toyota a fost sancționată pentru ceea ce autoritățile de reglementare americane consideră încălcări legate de testarea frauduloasă a emisiilor și contrabandă cu motoare în Statele Unite, transmite Washington Post.
Departamentul de Justiție și o serie de agenții, inclusiv Agenția pentru Protecția Mediului, au anunțat o propunere de înțelegere cu Hino Motors și filialele sale americane. Înțelegerea trebuie să fie aprobată de o curte districtuală.
„Hino cunoștea cerințele pe care trebuiau să le îndeplinească motoarele pentru a fi certificate să funcționeze în Statele Unite, însă a falsificat date timp de ani de zile pentru a eluda reglementările”, a declarat Todd Kim, de la Divizia de Mediu și Resurse Naturale a Departamentului de Justiție, într-un comunicat de presă.
Rezoluția prevede ca grupul Hino Motors să pledeze vinovat pentru implicarea într-o „conspirație multianuală”, conform Departamentului de Justiție. Acest acord de recunoaștere a vinovăției include plata unei amenzi de 521,76 milioane de dolari. De asemenea, companiei i se va interzice timp de cinci ani să importe motoare diesel în Statele Unite și i se va cere să implementeze măsuri de conformitate și etică. În plus, Hino a fost de acord să plătească 1,087 miliarde de dolari sub formă de amenzi civile și plăți viitoare către reclamanții privați din acțiuni colective.
Ca parte a acordului, Hino a recunoscut că a depus cereri false pentru certificarea motoarelor între 2010 și 2019. Compania a modificat datele testelor de emisii, a efectuat teste în mod necorespunzător și a fabricat date fără a efectua teste reale. De asemenea, a prezentat date false privind emisiile de dioxid de carbon. Ca rezultat, între 2010 și 2022, Hino a importat și vândut peste 105.000 de motoare care nu respectau standardele americane.
„Ne cerem scuze profund pentru neplăcerile cauzate clienților noștri și părților interesate”, a declarat miercuri Satoshi Ogiso, președinte și CEO al Hino, într-o declarație. „Pentru a preveni repetarea acestui tip de problemă, am implementat reforme la nivelul întregii companii, inclusiv îmbunătățiri semnificative ale culturii noastre interne, ale supravegherii și ale practicilor de conformitate”, a adăugat el.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.