„Doodle”-ul zilei marchează cea de-a 25-a aniversare a popularului motor de căutare Google
„Doodle”-ul zilei – modificările pe care compania Google le face pe logo-ul oficial cu ocazia celor mai importante evenimente sau aniversări – sărbătoreşte miercuri 25 de ani de la naşterea celui mai popular motor de căutare de pe internet, transmite EFE, citată de Agerpres.
Astfel, astăzi cuvântul „Google” se transformă în „G25gle” pe pagina de start a acestui motor de căutare, iar confetti inundă ecranul atunci când se dă click pe logo-ul companiei.
„Cum se taie un ananas?” În urmă cu 25 de ani, cel mai frecvent răspuns ar fi venit de la un membru al familiei, de la un prieten ori dintr-o carte de bucate. Astăzi, răspunsul cel mai recurent e la îndemâna oricărui utilizator de internet care întreabă motorul de căutare, aminteşte EFE.
Compania însăşi a citat acest exemplu miercuri, cu ocazia celei de-a 25-a aniversări, notând faptul că motorul de căutare a devenit un instrument foarte util pentru milioane de utilizatori care doresc să-şi satisfacă curiozitatea sau să aibă răspunsuri la întrebări „mari şi mici”.
Compania a apreciat că ea însăşi a evoluat în funcţie de „curiozitatea” internauţilor şi a amintit în acest sens că în 2020 cea mai populară căutare a fost rochia purtată de Jennifer Lopez la gala Grammy din acel an, ceea ce i-a făcut pe inginerii săi să creeze „Google Images” pentru a indexa fotografiile alături de paginile web şi a accelera căutările pentru aceste imagini.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank