Dorința de a învăța toată viața poate fi formată din copilărie, cu ajutorul părinților, al școlii și al profesorilor. Ce pot face aceștia, cu experiența acumulată în pandemie? – Andreas Schleicher, OECD
Profesorii și părinții joacă un rol hotărâtor în dezvoltarea abilităților copiilor de învățare pe tot parcursul vieții, lipsa acestor abilități fiind una dintre sursele inegalităților resimțite, între altele, în rezultatele la învățare în timpul crizei educaționale produse de pandemie, afirmă un nou studiu al Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OECD), prezentat de directorul Directoratului pentru Educație al acesteia, Andreas Schleicher.
Acesta afirmă că abilitățile care au fost necesare copiilor pentru a putea continua să învețe, în timpul crizei Covid-19, sunt esențiale și în mentalitatea ce încurajează învățarea pe tot parcursul vieții. Iar atitudinile favorabile dorinței de a învăța pe termen lung sunt determinate în bună parte de profesori și școală, potrivit sursei citate.
Andreas Schleicher arată că, în pandemie, diferențele în sprijinul oferit de părinți și în experiența profesorilor, precum și în motivarea de a oferi lecții inovatoare ar fi contribuit la inegalitățile educaționale. În contextul pandemic, au fost necesare abilități precum motivația de a duce la îndeplinire diverse sarcini sau plăcerea de a citi, care sunt vitale în momentul închiderii școlilor, dar sunt elemente-cheie și în procesul de învățare pe tot parcursul vieții.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu