G4Media.ro

Două trenuri s-au ciocnit frontal între Ploiești și Brazi. Zece persoane vor…

Două trenuri s-au ciocnit frontal între Ploiești și Brazi. Zece persoane vor fi transportate la spital

Un accident feroviar s-a produs miercuri după-amiază, între Ploieşti şi Brazi. Două trenuri s-au ciocnit frontal, iar zece persoane vor fi transportate la spital.

UPDATE 3: De la ora 17.17, toate trenurile care aveau graficul de circulație prin stația Ploiesti Triaj au fost redirecționate pe ruta București – Brazi – Ramificație Ploiești Triaj – Ploiești Vest – Ploiești Sud, potrivit reprezentanților CFR.

Comunicat CFR Călători:

În momentul impactului, trenul de călători avea o viteză de circa 20 km/h, fiind inițiate procedurile de oprire în stația Ploiești Triaj.

Trenul era format din cuplu de 4 vagoane etajate și avea la bord circa 50 de călători.

Traficul este întrerupt pe distanța Ploiești  Sud – Ploiești Triaj și se circulă pe rută deviată. Călătorii de la trenul Regio 5008 vor fi preluați din stație cu trenul Regio 3008.

Sunt estimate întârzieri de peste 50 de minute.

Organele de cercetare aflate la fața locului vor analiza cauzele care au condus la producerea acestui eveniment.

CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile create de acest accident şi îi asigură că toate măsurile întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop asigurarea circulaţiei în condiţii de siguranţă.

UPDATE 2: Zece persoane vor fi transportate la spital, dintre care una cu elicopterul, după ce, miercuri, două trenuri s-au ciocnit în gara Ploieşti triaj, informează ISU Prahova.

Numărul persoanelor rănite a crescut, iniţial fiind anunţate cinci, doi mecanici şi trei pasageri. Persoanele rănite au fost evaluate medical la faţa locului, iar cei care nu au fost răniţi au fost direcţionaţi către sala de aşteptare.

UPDATE: În urma incidentului feroviar, șase persoane au fost rănite și sunt evaluate la fața locului de către echipajele medicale. Persoanele sunt conștiente.

Traficul feroviar pe relația Ploiești Sud-București este blocat.

Știrea inițială: Potrivit ISU, accidentul feroviar a avut loc în zona gării Ploiești triaj. Două trenuri – unul de persoane și unul de marfă – s-au ciocnit și au deraiat. Din primele informații, cinci persoane sunt rănite.

Conform IPJ Prahova, trenul marfar ar fi depăşit semnalul de oprire, intrând în coliziune cu un tren personal care circula pe ruta Ploieşti Sud – Bucureşti.

La fața locului au fost trimise două echipaje de dezcarcerare, două autospeciale de stingere, patru ambulanțe SMURD, o ambulanță de terapie intensivă și una de transport personal și victime multiple.

În sprijinul echipejelor prahovene, la fața locului a fost trimisă și echipa CBRN a Unității Speciale de Intervenție în Situații de Urgență. De asemenea, un elicopter SMURD se deplasează în zonă.

Foto: ISU, IJP Prahova

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

10 comentarii

  1. Nu prea cred ca trenurile se pot ciocni altfel decat frontal.
    In al doilea rand, se vede ca marfarul a intrat in fundul trenului de pasageri, adica in ultimul vagon [nu in locomotiva], avariind vagonul -asa cum se vede de altfel.

    • Cred ca se poate. Adică unul întra în spatele celuilalt tren..

    • Trenul de marfa a intrat in locomotiva de la R5008 si nu in spate…. Si oricum pe acel mecanic al trenului de marfa il paste puscaria, pentru vatamare corporala grava conform

      Art. 194. – (1) Fapta prevăzută in art. 193, care a cauzat vreuna dintre următoarele consecințe:
      a) o infirmitate;
      b) leziuni traumatice sau afectarea sănătății unei persoane, care au necesitat, pentru vindecare, mai mult de 90 de zile de ingrijiri medicale;
      c) un prejudiciu estetic grav și permanent;
      d) avortul;
      e) punerea in primejdie a vieții persoanei, se pedepsește cu inchisoarea de la 2 la 7 ani.
      (2) Cand fapta a fost săvarșită in scopul producerii uneia dintre consecințele prevăzute in alin. (1) lit. a), lit. b) și lit. c), pedeapsa este inchisoarea de la 3 la 10 ani.
      (3) Tentativa la infracțiunea prevăzută in alin. (2) se pedepsește.
      Art. 196

      Vătămarea corporală din culpă

      (1) Fapta prevăzută in art. 193 alin. (2) săvarsită din culpă de către o persoană aflată sub influenta băuturilor alcoolice ori a unei substante psihoactive sau in desfăsurarea unei activităti ce constituie prin ea insăsi infractiune se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă.

      (2) Fapta prevăzută in art. 194 alin. (1) săvarsită din culpă se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amendă.

      (3) Cand fapta prevăzută in alin. (2) a fost săvarsită ca urmare a nerespectării dispozitiilor legale sau a măsurilor de prevedere pentru exercitiul unei profesii sau meserii ori pentru efectuarea unei anumite activităti, pedeapsa este inchisoarea de la 6 luni la 3 ani sau amenda.

      (4) Dacă urmările prevăzute in alin. (1)-(3) s-au produs fată de două sau mai multe persoane, limitele speciale ale pedepsei se majorează cu o treime.

      (5) Dacă nerespectarea dispozitiilor legale ori a măsurilor de prevedere sau desfăsurarea activitătii care a condus la comiterea faptelor prevăzute in alin. (1) si alin. (3) constituie prin ea insăsi o infractiune se aplică regulile privind concursul de infractiuni.

      (6) Actiunea penală se pune in miscare la plangerea prealabilă a persoanei vătămate.

      Art. 329

      Neindeplinirea indatoririlor de serviciu sau indeplinirea lor defectuoasă

      (1) Neindeplinirea indatoririlor de serviciu sau indeplinirea lor defectuoasă de către angajatii care gestionează infrastructura feroviară ori ai operatorilor de transport, interventie sau manevră, dacă prin aceasta se pune in pericol siguranta circulatiei mijloacelor de transport, interventie sau manevră pe calea ferată, se pedepseste cu inchisoarea de la unu la 5 ani.

      (2) Dacă fapta a avut ca urmare un accident de cale ferată, pedeapsa este inchisoarea de la 3 la 10 ani.

    • Eu as zice ca frontal inseamna sa se fi lovit locomotivele circuland in sensuri opuse. In poza se vede ca marfarul a intrat in ultimul vagon al trenului de pasageri care circula in aceiasi directie.
      Parerea mea.

  2. Se poate si din lateral, se cheamă acordare.

  3. E treaba de puscarie multa. Plus achitare de despagubiri materiale de miliarde. Cand va place sa lucrati in domeniul feroviar si nu sunteti in stare asteptati-va sa fiti pusi sa platiti vartos.

  4. Noroc cu vitezele de 40km/h, că altfel era un dezastru peste Colectiv.
    Trenurile sunt depășite, avioanele Tarom asemenea, șoselele vai si-amar și votam aceiasu oameni de 30 ani.

  5. Trenul marfar, al companiei private (locomotiva vopsita in rosu), a incalcat semnalul, iar locomotiva a avut inativ inductorul care preia campul magnetic si franeaza automat oricare tren ce nu opreste la semnal (barierele de siguranta inactivate sau defecte – posibil revizie superficiala).
    Trenul de la CFR Calatori, avea prioritate si se deplasa normal dinspre Ploiesti, catre Bucuresti, fiind lovit frontal de marfar.
    Am vazut ca se pune problema mecanicilor obositi si a lipsei de personal calificat, in conditiile in care se cer sume de la 5000 euro in sus, pentru o trecere pe un post de mecanic de locomotiva, cu toate ca multe persoane au obtinut calificari si lucreaza de ani de zile in remize, la reviziile locomotivelor (fiind platiti cu salarii mizere, de cca 1600 lei lunar).
    S-a ales praful si de calea ferata, asa cum s-a dus mai totul in tarisoara noastra – tara frumoasa, pacat ca-i locuita!

  6. MULȚI nemernici incompetenți si indolenți se gasesc in această structură. Această situație se perpetuă de zeci de ani. Pt. protecția pasagerilor ar trebui montate ,, centuri de siguranță” ca la mșini!! Nemernici nu se dau duși!!

  7. Sa clarificam:
    Nu se cer nici un fel de sume pentru a ocupa post de mecanic locomotiva. Din contra orice operator de CF ar achita bucuros cheltuielile cu școlarizarea și formarea mecanicilor de locomotiva numai ca nu e prea mare înghesuiala la porțile depourilor.
    Un domn postează prin zona și zice, citez: „MULȚI nemernici incompetenți și indolenți se găsesc în această structură”. Întrebarea mea ar fi: Radule cum ai ajuns la concluzia asta? Sau ai vorbit ca sa te afli în treaba.