G4Media.ro

Dragnea vrea ca autostrăzile să fie construite în regie proprie de compania…

Dragnea vrea ca autostrăzile să fie construite în regie proprie de compania națională de drumuri, iar căile ferate de CFR Infrastructură

Președintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat, duminică, într-o conferință de presă la Târgu Jiu, că ar trebui ca autostrăzile să fie construite în regie proprie de către compania națională de drumuri, CNAIR, iar căile ferate de către CFR Infrastructură. Dragnea a spus că a și discutat despre acest lucru cu ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

„Am cerut dlui ministru al Transporturilor să vorbească cu cei de la companie să se gândească în mod serios în ce măsură și cât de repede poate compania națională de drumuri să înceapă să lucreze în regie proprie inclusiv autostrăzi, pentru că de prea mulți ani în România companiile și în special companiile mari străine încasează foarte mulți bani pe claim-uri și kilometrii de autostradă sunt mai puțini decât banii care sunt alocați de statul român și inclusiv din fonduri europene. Nu mai vorbesc că se stau 2, 3, 4 ani până când se termină procedurile de achiziție și după 4 ani trebuie din nou să se refacă studiile de fezabilitate și datele de proiectare, pentru că s-au schimbat lucrurile în 4 ani”, a declarat Dragnea.

El a spus că speră ca noul ministru al Transporturilor să miște rapid lucrurile în direcția asta, pentru că „avem bani, avem dorință, avem plan, sunt proiecte, doar trebuie să se procedeze rapid la aceste execuții”.

„Se întârzie foarte mult pentru că se contestă companiile între ele. (…) Noi nu putem să rămânem prizonierii acestor lăcomii. Vrem să facem autostrăzi. Și i-am spus dlui ministru să se gândească să procedeze în același fel și la CFR. (…) Trebuie măsuri rapide, decizii rapide și CFR Infrastructură poate să înceapă un program de dotări ca pe anumite tronsoane să înceapă să lucreze în regie proprie”, a precizat Liviu Dragnea.

Foto: Autostrada Comarnic-Brașov (sursa Pro Infrastructura)

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

18 comentarii

  1. Tarziu, mafiotule, foarte tarziu! Dupa ce le-ati destructurat, deprofesionalizat si decapitalizat, ce zici tu ca vrei acum este doar un nationalism-populism de 2 bani!

    • no problemo!
      fac si ele un parteneriat public-privat. capitalizm de cumetrie.
      publicul cu pierderea, privatul cu profitul. ia ghiciti cine e privatul.

  2. pai cine are pe mana afacerea cu studiile de fezabiliate, tovule ?
    nu partidul ?
    sa nu spui ca renuntati la milioanele de euro date pe cateva topuri de hartie la care se schimba data cand sunt revandute?

    acum ca ati luat suta de milioane de euro de la gura copiilor si capul bolnavilor sa ii tocati la partid cum vrea fibra voastra n-o sa spuneti ca renuntyati la pleasca cu studille de fezabilitate ?

    dragneo, israelienii au facut treaba buna. minti ca un super campion.

  3. Aha…….. cu carul cu boi……
    Nene esti nebun sau prost? Sau ambele?

  4. „Sa se gandeasca serios” ….”sa discutam serios”….
    bleah..
    Bleah!

  5. Sau spus altfel ministerul transporturilor să asigure furtul planificat pentru ungerea aparatului propagandistic și al celui pentru falsificarea alegerilor.

    Cum ? Simplu !!
    La licitații de sute de milioane de lei se vor prezenta doar firme de apartament fără activitate și fără conturi bancare în România.

  6. Ticalos ordinar, conndamnat penal, nu mai ai de unde sa furi?
    Ai taiat din bugetul serviciilor pentru vitamina D, unde-i vitamina D, Dobitoc bolsevic?
    Bai ordinarilor, voi credeti ca va mai merge mult?
    Se va trezi poporul si va da cu voi de pamant, nenorocitilor.

    • daca ne uitam la ultimele proteste, doar 2000 de bucuresteni o duc mai rau, vreo 1500 prin Sibiu etc. Prin urmare restul o duc bine si nu ies la proteste, deci slabe sanse sa debarce cineva pizedeul. trebe sa vina diaspora sa organizeze un protest mai serios mamaligarilor din Romania.

  7. Ce ar fi rau daca companiile romanesti ar construii infrastructura in Romania .

    • @A310 lasand la o parte faptul stie toata lumea ca esti postac, ma intreb de ce nu au facut-o pana acum? adica, cum i-a venit lu’ mafiotul de dragnea ideea asta abia acu’, la spartul targului? chiar crezi ca profitul „companiilor romanesti” sunt pentru romani? pai, burta mafiotilor de la putere nu tre’ sa manance si ea ceva?

    • Fata de @Asistat, esti la ani lumina Postace…apropo, el unde este? Nu mai aveti bani? Nasol, burta pe manualul de manipulare, ca esti jalnic, zau asa. Trolam, trolam, dar mai cu arta, ce dracu…

  8. Sunt lucratri pretențioase.
    Autostrăzile si infrastura cfr.
    CNAIR Si CFR sunt doua structuri stufoase unde munca, organizarea, executia lucrărilor sunt mari necunoscute.
    Cumetrii, amante,pretini colcăie prin aceste structuri.
    Conduceri numite de partid bazate pe pretenii vechi.
    O perdea de fum aruncată.
    Tot pana la 40 km se vor face anul acesta in baza contractelor vechi.
    Iar eventuala reziliere a contractelor vechi va bloca aceasta activitate.
    Minima.

  9. Nu mai face nimeni,facem noi tot.Deci nu mai facem nimic.Multumim partidului iubit.

  10. Dupa revolutia din 89 (sau ce o fi fost), Nicu Ceausescu a spus: Astia care vin la putere nu sunt in stare sa zugraveasca ce o construit tata! Si iata dupa 30 de ani, unde ne aflam: nu autostrazi, nu spitale, nu scoli incalzite, nu apa in casa la majoritatea populatiei. DECI, cine o avut dreptate? Ce autostrazi in regie proprie bay incompetentilor? Fac si eu ca Nicu C: voi n aveti destule basculante sa care nisipul pt 10 km de autostrada, ce visati?

    • va inselati. si-au construit castele, domenii, si-au „retrocedat” pamanturi, paduri. au „facut” sute de milioane de euro. le tin in ofshoare, panamale si brasilii.