G4Media.ro

Dragoş Anastasiu, fondatorul Eurolines: Nu logo-ul contează, frunza, ci brandul, o serie…

Sursa foto: Pixabay

Dragoş Anastasiu, fondatorul Eurolines: Nu logo-ul contează, frunza, ci brandul, o serie de valori care trebuie însuşite de noi românii / El a menționat Delta Dunării, Transilvania, inclusiv Dracula sau festivalul Untold

Antreprenorul Dragoş Anastasiu, preşedintele Eurolines, a declarat joi la Profit News TV că brandul de ţară ar trebui să cuprindă sălbăticia şi misterul, Delta, Transilvania, inclusiv Dracula. El a menţionat că nu logo-ul contează, transmite News.ro.

”Nu logo-ul contează, ci brandul, este o chestiune mult mai complicată, o serie de valori care trebuie însuşite de noi românii şi asta nu s-a mai făcut. S-a făcut logo şi am început să facem ceva cu el. Decizia noastră este că avem alte priorităţi acum decât să schimbăm frunza cu un copac, sau cu o faţă de Dracula. Astăzi, altele sunt priorităţile”, a afirmat el.

Anastasiu a menţionat că ”una este jocul politic şi alta profesionalismul şi faptul că turismul nu este o chestiune politică”.

”Noi nu avem un site, vrem să schimbăm frunza dar nu avem un site, noi pierdusem şi domeniul, românia.travel”, a mai afirmat Dragoş Anastasiu, cu referire la decizia ministrului Turismului de a obliga hotelurile și pensiunile să afișeze celebra frunză – logo-ul turismului stabilit în mandatul de ministru al Elenei Udrea.

Întrebat care este, în opinia lui, brandul de ţară, antreprenorul a răspuns: ”sălbăticia şi misterul, Delta, Transilvania, inclusiv Dracula”

Dragoş Anastasiu a recunoscut că, iniţial, s-a ferit de imaginea lui Dracula la brand de ţară, pentru că studiul făcut atunci când s-a realizat brandul de ţară a spus că profilul turistului pe care îl vizăm este turistul cu discernământ, care nu vine la Dracula.

”Şi eu am greşit acum 12 ani, între timp avem festivaluri, viaţa de noapte în sensul bun. Sălbăticia, Delta Dunării, pădurile lui Charles, faptul că a ieşit şi a spus că Transilvania e colţ de rai, e de neplătit aşa ceva. Să ai Delta Dunării, să poţi să faci publicitate cu Dunărea, câte milioane de oameni ştiu de Dunăre, ce bogăţie avem acolo”, a precizat el.

Dragoş Anastasiu a menţionat că Dunărea, Transilvania, Dracula, deşi nu conţin numele României, nu trebuie să ne fie ruşine, dar să fim conştienţi că este asociat cu lucruri negative. ”Avem un brand internaţional, Untold, unul dintre primele 4 branduri europene”, a mai afirmat el.

Antreprenorul a vorbit şi despre Consiliul de brand care s-a înfiinţat în urma discuţiei cu ministrul Turismului.

”S-au făcut paşi curajoşi. (..) Avem oameni din minister, preşedinte, vicepreşedinte, secretar, totul voluntar, nu costă nimic statul român”, a arătat Anastasiu, precizând că o decizie luată a fost ca România să nu se mai prezinte la târgul de turism de la Dubai.

”Am spus, ca pregătire, nu suntem pregătiţim mai bine luăm aer în piept şi economisim 200.000 de euro şi mergem în noiembrie la Londra”, a spus Anastasiu.

sursa foto: Pixabay

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Care salbaticie? Aia cu care este strangulat portofelul turistului, salbaticia din statiunile haotice, zgomotoase si mizerabile?
    Domnul sa se dea jos din autobuz si sa vada ca salbaticia a fost sau e in plan sa fie betonata.
    Frunza era un simbol, acoperea, stergea dar cu o frunza nu se face turismul care nu e pentru ca strategie sustenabila nu e. Nu mai vorbiti de salbaticie ca nu o cunoasteti.

    • Este si salbaticie, in sevuime de exemplu, dar noi impuscam ursii, le distrugem jabitatul si sursa de hrana sau ii mutam pe domeniul de la Zarnesti unde urmeaza sa fie impuscati.

  2. Mai întreb o dată, ce aduce afișarea frunzei in hoteluri?

  3. A intrat un editor si a corectat aiureala de titlu

  4. Acum, după ce flagelul-molima-ciuma au trecut, videoceatistele vor renunța la munca online și vor reveni la muncă in persoana. Slogan : ”Un oral la 4 euro nu veți găsi în Spania.„

    Astea ar fi nepoatele, verile sau mătușile voastre, in functie de cât de mult anticomunism ați trăit și asimilat.

  5. Cu cine bă să faci turism? La conducerea organismelor sunt doar analfabeți, lingăii politic, parveniți și hoți .. cu ăștia care au pus 5 coli a4 pe un perete? Buaaa scârbă eternă javrelor de la conducere indiferent de partid care nu își fac treaba