G4Media.ro

Drulă: Gata cu ”fisele verzi” la parcarea de pe aeroportul Otopeni/ Mâine…

Sursa Foto: Facebook/ Cătălin Drulă

Drulă: Gata cu ”fisele verzi” la parcarea de pe aeroportul Otopeni/ Mâine noul sistem intră în plată / Vom avea curând și un nou sistem de benzi de bagaje la sosiri

Fostul ministrul al transporturilor, Cătălin Drulă, a anunțat, joi, pe Facebook, că de mâine ar urma să intre în funcțiune un nou sistem de plată a parcării de pe aeroportul Otopeni. Schimbarea sistemului a fost anunțată de Cătălin Drulă în luna mai, pe când ocupa funcția de ministru al transporturilor, după ce mai mulți pasageri au reclamat cozile lungi formate din cauza sistemului vechi și complicat de taxare pe bază de jetoane. Fostul ministru a mai spus că în curând va fi schimbat și sistemul de benzi de bagaze la sosiri.

Redăm mai jos postarea lui Cătălin Drulă:

PROMISIUNE ÎNDEPLINITĂ. GATA CU “FISELE VERZI” LA PARCAREA OTOPENI
Oricine a parcat la Aeroportul Otopeni în ultimii ani știe oribilul sistem cu fise verzi. În luna mai am anunțat că la sfârșitul acestui an va fi gata un nou sistem, modern, de plată a parcării.
Am primit aceste poze, făcute astăzi, de la un cititor. Înțeleg că de mâine noul sistem intră în funcțiune.

  • Iată declarația mea din mai: „În sfârșit, vom avea acolo, la sfârșitul lui 2021, parcarea de la Sosiri, supraetajată, cu sistem modern de plată, cu cititor de numere de înmatriculare, cu bariere moderne… Scăpăm de acel sistem oribil cu fisă, care ne blochează parcarea și așteaptă toată lumea la cozi”.

Vom avea curând și un nou sistem de benzi de bagaje la sosiri. Contractul a fost semnat anul acesta.
Totul anul acesta a fost elaborat și recepționat proiectul de reamenajare și refuncționalizare a vechilor terminale de la Otopeni. Acum, trebuie scos la licitație pentru contractarea unui constructor.
În mandatul meu, Compania Națională Aeroporturi București a fost dusă la profitabilitate (+30 mil. lei la final septembrie 2021) de la pierderi de 170 de milioane de lei în 2020.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

48 comentarii

  1. Drula nu mai esti ministru bai baiete , nu mai visa.

  2. N-ai coa e nici un merit, proiectul e pornit cand nu exista USR.

    • Clar e de pe vremea fsn-ului, maine o sa-l inaugureze sclavul grindeanu si o sa-si aroge toate meritele

    • Coa e, proiecte pornite sunt din plin.
      Proiecte terminate, ntz.
      Dar deja stii asta din vasta ta experienta in management de proiecte.
      Mai stii vreun alt ministru de la oricare alt minister care a luat o firma cu datorii mari si a adus-o la profit in mai putin de un an? Cu oameni numiti de Drula?
      Hai ca avem de unde alege, numai somitati. Florin Roman, Grindeanu, Bode, Turcan.

    • @ Tree fitty…coa e, cum spunea un clasic, esti prost.
      Daca am criticat intr-o parte nu inseamna ca am laudat in cealalta.
      N-am votat PSD niciodata, iar la ultimele alegeri am mers pe mana USR.

      Revenind la “problema” noastra iti spun ca a fost doar o coincidenta inaugurarea parcarii cu mandatul stimabilului, care imi dovedeste, spre regretul meu, ca toti politicienii (cu mici exceptii) sunt la fel si nu nici o rusine in a-si asuma merite pe care nu le merita, pe pincipiul:
      a iesit o treaba buna, e merit MEU exclusiv, a iesit un rahat pansat, TOTI sunt de vina, mai putin eu..

    • Deci ai un non raspuns, o jignire gratuita si o presupunere ca indiferent de cine ar fi fost in management se inaugura oricum anul asta.
      Desi avem 30 de ani de dovezi ca un proiect terminat e o raritate nu o banalitate.
      Pot sa iti spun ca cineva care se ocupa cu management de proiecte de mult timp ca recunosc un profesionist in abordarea lui Drula si in exprimarea lui bazata pe cifre, milestones, indicatori de performanta.
      Si un gargaragiu in Grindeanu sau Bode.
      Ca tot ne tragem pe aici de sireturi ca si cum ai sti despre ce vorbesti.

    • In vreme ce o multitudine de companii cheltuie resurse importante pentru evaluarea profesionala a personalului, coa e manager de proiecte „citeste” un specialist la tv doar din utilzarea catorva cuvinte-cheie: milestones, cifre….woow.

      Eu poate vin cu o presupunere, dar tu sigur nu vii cu una, STII sigur ce si cum :))

      Daca tot ai timp, si pentru a te convige ca Drula este doar un politician, te rog sa cauti imaginile si discursul de la modernizarea pistei 2 a aeroportului, reabilitata dupa nspe ani, la care Drula a taiat panglica fara a avea nici un merit (era ministru de cateva zile). Si cum inteleg momentul festiv si protocolar, fiind prezent in calitate de ministru, poate putin mai multa modestie ar fi fost oportuna, el neavand absolut nici o contributie…dar na, poate a impresionat prin cifre, target, to the be the best etc

    • @Trei surcele: Profesionist fara profesie! Eu lucrez in meseria pe care drula nu a fost in stare sa o practice, desi a facut o facultate mult mai bine cotata decat mate-info la unibuc pe care am absolvit-o eu. De prin 1995, o mare parte din activitatea mea este project/program management, la o companie (nu din Romanika) care are multi clienti in Fortune 500. Eu nu sunt deloc impresionat de gogosile lui drula. Omul stie sa manareasca cifrele ca sa para ca a facut treaba, dar in realitate nu e altceva decat un politruk. Iti mai amintesti cand Citu i-a spus ca nu a cheltuit banii, iar drula a publicat niste procente total irelevante in comparatie cu anii trecuti? Ce avea de facut era simplu: bugetat-atat, cheltuit-atat. Nu a facut asta drula pentru ca mintzea!

    • E nevoie si de un @goe in fiecare echipa ca sa mentina atmosfera
      Abia când iti asumi public ceva si esti platit (cu cât da statul) sa vezi cum e in „lumina reflectoarelor”. Un #nimic in ochii lor de si mai nimici

    • Ai perfecta dreptate.Contractul a fost semnat in data de 24.06.2020 pe vremea cand Strula nu era ministru

  3. e ca la mall

  4. Cel mai de kko aeroport din Europa, Otopeni (8 p#le)

    • De ce? Ca asa vrei tu?Am mai fost in tara doar pe Timisoara, care arata ca o halta in mijlocul campului in anii 80! Oricum, e din ce in ce mai bine Otopeniul, nu se compara cu acum 8-9 ani!

    • Corect! O mizerie de aeroport, cu toalete infecte, cu săpun lichid diluat, cu prețuri de vestul Europei la parcare, mâncare și sucuri.
      De multe ori am preferat să cumpăr cola din avion decât să iau de la vending machines.

  5. Dacă Drulă a reușit performanța asta “ …CNAB a fost dusă la profitabilitate (+30 mil. lei la final septembrie 2021) de la pierderi de 170 de milioane de lei în 2020.” este de apreciat!
    Dar in comparație cu anii 2019, 2018 (pre-pandemici)?

    • Cresterea financiara este datorata revenirii partiale a traficului aerian in 2021, nu uitati ca in 2020 au fost restrictii in toata lumea, in cea mai mare prte a anului.

    • Cred ca parțial se datorează si reformelor, eficientizării operaționale, etc.? Tocmai de-asta am întrebat: “dar comparativ cu anii pre-pandemici?” As putea găsi si interpreta informațiile in 5 minute, dar azi mi-e lene…

    • Nu e vorba de nici o reforma, aeroportul a fost intotdeauna pe profit (a nu se confunda cu Tarom).
      Singurul an cu pierderi a fost 2020 din cauzele mentionate mai sus, cum si din 2021 a revenit pe profit datorita revenirii traficului.
      In rest nu e vorba de absolut NICI o reforma.

      P.S.-nici mama managerilor nu recupera 200 de mil intr-un an.
      Drept dovada respectabilul ministru nici nu a mentionat vreo masura luata in acest sens.

    • Corecta intuiția! Credeam ca este intr-o situație aproximativ similară cu Tarom, adica cu ceva pierderi si in anii dinaintea pandemiei (nu neaparat substanțiale ca la Tarom).

  6. Drula arunca fumigene pentru acoperirea falimentului feroviar.

    • Mega-falimentul feroviar a tot fost menționat public, in nenumărate rânduri. E rezultatul a decenii de management defectuos, furt si investiții insuficiente in infrastructura feroviară.

    • @Diana 𝓡¹⁸: Bun, si droola ce a realizat? Macar un document cu o viziune comprehensiva pentru rezolvarea situatiei? As vrea sa vad un „docoment” cu numar de la registratura si datat in perioada mandatului lui drootzoolica. L-a pus initial pe covasnianu secretar de stat pentru calea ferata, era ala de o incompetenta de il radeau si curcile!
      Ne aburea droola cu trenuri cu hidrogen. Omul nu are nici cea mai mica idee ce infrastructura e necesara pentru asa ceva!
      Iar minunatia aia cu transport urban cu trenul prin Bucuresti este de o „inteligenta” colosala! Abia astept sa vad trenurile tronca-tronca pe maidane cu 30 km. pe ora, si coloanele de masini asteptand la traversari sa treaca melcul!

    • Crearea acelor documente de tip strategic sau de îmbunătățire a proceselor, nu este in aria de expertiza a lui Cătălin. Plus ca sigur au consultanti externi plătiți bine, care trebuie sa livreze! Faptul ca tu sau eu am fi mai buni experți in domeniile respective, este alta poveste; in Romania doar anumite firme trebuie sa câștige. Drula este bun la monitorizare / audit in domeniul transporturilor.

    • Goe, cred ca rezultatele sunt in primul rând influentate de:
      1. activitatea celor de la nivel operațional
      (cei 60.000 de angajați care nu sunt aliniati cu nicio strategie, nu au obiective si indicatori de performanța corect definiti – si de aici si absenta datelor care sa permita evaluarea performantei la nivel operațional (de proces) si la nivel individual) si
      2. de cât de extins este fenomenul coruptiei in instituțiile publice!

      Dacă ar exista o monitorizare corecta (a performantei fiecărui angajat, a performantei pe proiecte) si respectare a legii, nici nu ar mai conta de la ce partid este ministrul, sincer! Ar exista o continuitate a proiectelor si o performanța buna – fie ca vorbim de Cuc, Bode, Drula, Grindeanu.

    • Ministerele astea vor face performanța doar atunci când vor avea management si consilii de administrație recrutate așa cum se recrutează in companiile din top 10 din lume, cu concurs de dosare care sa conțină:
      – CV-uri,
      – proiecte prin care sa prezinte modul cum abordează sistematic si rezolva o problema reala din companiile in care vor sa fie contractați,
      – teste de competente verbale, numerice si de personalitate, etc.
      Atentie! Nu cum se fac acum recrutările la stat prin anumiți head-hunteri care propun spre angajare tot felul de indivizi sau amante angajate anterior pe pile in instituții similare, cu expunere anterioară la niște sisteme, proceduri, pe care le înțeleg partial dar in niciun caz nu sunt capabili sa creeze ei o procedura, un sistem strategic sau IT, adica sa dovedeasca un nivel ridicat de problem-solving care sa vina din competente superioare (preferabil certificate de instituții acreditate) in domenii multiple precum: financiar, operațional, strategic, legal, etc.

    • @Diana 𝓡¹⁸: Aici suntem in dezacord. Un ministru trebuie sa creeze o viziune, sa o rafineze, sa defineasca pasii de urmat fara sa intre prea mult in detaliu si sa faciliteze executia. Normal ca trebuie utilizati consultanti experti in domeniu. Dar nu faci treaba asta nici cu covasnianu, nici cu horatiu cosma si nici cu „baetzica” ala din anul 1 la drept care spunea ca o va strange de gat pe dancila si care, parafrazandu-i pe Divertis, „are pasiunea de trenulete”. Monitorizarea si auditul sunt activitati „mestesugaresti” pentru care iti trebuie profesionisti in domeniu, dar nu la nivel de conducere.
      Revenind la viziune, daca nu o ai alergi de colo-colo ca o gaina beata, mai torni niste pietris pe DN68, mai adaugi o juma’ de banda la un giratoriu si numesti pompos rezultatul „turbogiratie” ca sa iei ochii la fraieri. Si dupa asta ne miram ca e la fel ca inainte!
      Am lucrat candva in MT (initial ca ITist, apoi faceam prognze), dar pe vremea respectiva numai calea ferata avea mai bine de 200,000 angajati. Mai am cativa amici acolo, ingineri „grei”, care imi spun cate ceva din ce se mai intampla. Din ce inteleg de la ei este un haos total si o incompetenta generalizata.

    • @Diana 𝓡¹⁸: Parerea mea este ca improspatarea cadrelor trebuie facuta de sus in jos, iar acest proces va lua multi ani. Nu stiu cum ar merge asta in Romania, cand fiecare partid isi pune falitii in fruntea ministerelor si a companiilor zemoase, iar aia isi pun familia, amantele, prietenii etc. Nici usr nu a facut exceptie. Stii tu de vreun concurs din cele „transparente” anuntate cu multa fanfaronada de drula? Mai ales ca „te suspectez” ca esti HR si lucrezi in MT (nu e nevoie sa confirmi sau sa infirmi).
      Eu imi angajez singur oamenii, nu trec prin HR. Motivul este ca la interviuri stiu unde sa „sap” mai adanc si sesizez imediat „notele false”, ceea ce HR, necunoscand meseria mea, nu are cum sa faca. Apoi legea de aici te impiedica sa dai referinte negative, asa ca trebuie sa gasesc modalitati de a afla pe alte cai ce si cum. Ma folosesc foarte mult de linkedin ca sa gasesc „informatii alternative”. Mi-ar face foarte multa placere sa am o discutie televizata cu domnisoara Pruna pe teme de Project Management, pentru ca vad prin CV-ul ei niste elemente care mi-au atras atentia. Am observat ca se poarta sa se puna pe CV Project Management, oamenii se uita pe PMBOK, il invata pentru ca nu e mare lucru si fac pe PM experimentati. Dar sunt anumite lucruri pe care nu le gasesti in carti si de care nu se poate sa nu te fi impiedicat daca ai facut cu adevarat PM.
      BTW, ce parere ai de unul care a fost angajat un an ici, un an colo, hai, maximum doi? Te-ai uitat vreodata in CV-ul lui drula?

  7. Un impostor care isi aroga meritele altora. Realizarea lui este tabara nocturna de la Fundulea! Plus locomotivele in flacari! Mai are si tupeul sa vorbeasca despre profesionalism. Profesionistul fara profesie! La fel ca si ciolos!

    • Goe, nu uita de proiectul, o RANGĂ pentru fiecare chioșc de merdenele. Aia da realizare!

    • Oricum voi nu mergeţi la aeroport, ultima oară când aţi ieşit din satele voastre, a fost la mitingul din 9 iunie al lui Dragnea, cercopitecilor.

    • Ei lasa ca macar am scapat de mafiotul Radoi asta e o realizate. Dintre toti ministrii USR Drula macar a initiat niste lucrari a luat niste masuri

    • Si rezilierea Chetani-Campia Turzii. Sa vezi acum cat asteptam acolo! Nu se misca nimic pana cand procesul cu constructorul nu se incheie. Poate 2-3 ani in cazul cel mai optimist. Apoi expertizarea lucrarilor de pe teren, care intre timp se degradeaza/fura. Apoi caiet de sarcini, scoatere la licitatie, licitatie, cotestatii si paracontestatii, apoi CNAIR, intre timp pesedizat, se scarpina la gommo ca sa emita AC. Dar stai sa vezi ca autorizatia de mediu a expirat si trebuie alta! Asa ca multumim, droola! O sa te apreciem marunt din buze de cate ori vom sta in coloana pe DN15!

    • @gunoi: de-ai fi avut tu un numar de neuroni egal cu numarul de aeroporturi prin care am trecut eu, ne-ai fi lasat cu pro.paga.nda sec.uristoid-neom.arxista! OTP este absolut mizzerabbil! Poate ti-o fi placand drulaneala de-acolo!

    • Rezilierea Chetani-Campia Turzii.
      Ca de obicei ai doar o minima intelegere a faptelor din teren dar hatereala cat cuprinde. Plus feicniuz-uri. Nu are nici o legatura procesul fostului constructor cu reincepera lucrarilor.
      Licitatia este in curs si Strabag are sanse mari sa castige.
      Straco, firma falimentara a tinut mai mult de 2 ani lotul cu lucrari minime.
      Fara Drula si acum era aceeasi situatie.
      Asa cum e inca la lotul castigat de Trameco pe A3 unde mafia penelista nu permite rezilierea contractului si in teren bata vantul a paguba si asa va ramane multa vreme de acum incolo.

    • @trei surcele: Mai vedem peste 2-3 ani! S-a mai miscat ceva de la reziliere? Poate sa se fi miscat localnicii, la care le-a iesit ceva material de constructie. Datorita lui Bode, cu toata incompetenta lui, azi se poate circula pe Iernut-Chetani. Nu uita ca nodul Chetani e pe lotul reziliat. Un leader gaseste solutii. Nu e leader ala care imi explica de ce nu se poate!
      Pe Chiribis-Biharia nea Beni a licitat gresit si acum ii da cu virgula. Cum e mai bine, sa incerci sa gasesti o solutie, sau sa mai astepti 3 ani pentru un nou castigator?

  8. România e singura ţară în care poţi să faci treabă bună şi să fii criticat, în timp ce marii mafioţi din PSD şi PNL, care nu produc nimic, sunt etern lăudaţi de postacii din presă.

    România nu e o ţară normală, poporul român e bolnav mintal.

    • @gunoi: a facut treaba mare drootzoolica al tau! In primul rand pe nasul alora ca tine, care stati cu gura cascata la gogosile si gargara de pe fb!
      „…poporul român e bolnav mintal.” Iar tu, neo-tovarase, esti cel dintai dintre noi!
      Gunoi, ce meserie are, coane, ciolos? Ce pregatire si ce experienta de viata il recomanda sa fie PM?

    • Goe, da un exemplu de ministru al transportului care a făcut mai multe decât Drula, într-un mandat de 8 luni de zile.

    • @Cineva: pai… cati km. de autostrada a dat drula in exploatare? Ia vezi inainte la Bode. Drula nu a miscat mai nimic la proiectele aflate in suferinta. Singurul lucu pe care stiu sa-l fi facut a fost ca s-a rezolvat problema utilitatilor pe malul Dobrogean la podul de la Braila. Bode a presat constructorii si a dat in exploatare Iernut-Chetani inclusiv nodul Chetani de pe lotul pe care drula ulterior l-a reziliat. Apoi Sebes-Alba Iulia dat partial in exploatare sub Bode, cu toate ca proiectul era in MARE suferinta. Nu spun ca Bode era un mare talent, chiar a facut cateva gafe majore, dar a stiut ce butoane sa apese ca sa se miste cat de cat treaba. As putea continua cu alte cateva proiecte, dar nu am atata timp. Ce a facut, de exemplu, drula privind Pitesti-Sibiu 5, pe care l-a mostenit in suferinta si l-a lasat cum l-a gasit?

  9. @gunoi: a facut treaba mare drootzoolica al tau! In primul rand pe nasul alora ca tine, care stati cu gura cascatta la gogosile si gargara de pe fb!

  10. LOL
    Tot la tonomat se achita

  11. Si-a ridicat dronele si ne-a tinut la curent cu evolutia proiectelor oe autostrazi.
    Dar, ca si caracter, este josnic. Si-a balacarit seful de guvern, care pana atunci era ok, dupa ce l-a dat afara pe lenesul si incompetentul de min. al justitiei. USR niste lasi cu spirit de gasca, mai de graba mafiot, care au parasit corabia dupa ce luptasera pt ciolan 2 luni de zile. Mi-e sila de astfel de huligani care in afara de niste diplome n-au nimic in cap.

  12. Sa va bag pula în gat😂😂😂

  13. Sistemul are probleme serioase , taxează in favoarea firmei, păgubind clienții.
    Am văzut la TV un reportaj unde o persoana nu a primit rest la 10 lei, când ia dat interogare sistemul ia spus că are de plată 5 lei deși efectuase plata.Pana la urmă a plătit de 3 ori câte 5 lei pentru 30 min.
    Oricum tariful este JAPCĂ.