Drulă îi răspunde Ministrului Transporturilor: Pentru drumul de mare viteză Craiova – Lugoj termenul pentru studiul de fezabilitate era de 3 ani, nu de 4, cum minte Grindeanu
Președintele interimar al USR, Cătălin Drulă, vine cu o nouă replică după ce ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu l-a învinovățit pe el pentu că SF-ul drumului de mare viteză Craiova – Lugoj a fost scos la licitație cu termen de finalizare de 4 ani. „Ministrul-gafă lovește din nou și reface matematica precum coperta de la cartea lipsă”, a transmis Cătălin Drulă.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat luni seară la Antena 3 că există o „iritare din zona reziştilor”, în privinţa anulării licitaţiei pentru proiectarea sectorului de drum dintre Craiova şi Lugoj, dar că acest lucru era necesar deoarece numai Studiul de Fezabilitate (SF) ar fi durat patru ani, indicându-l pe Drulă – fost ministru al Transporturilor – ca principal responsabil de această situație și insinuând chiar faptul că licitația s-a făcut cu dedicație pentru o anumită firmă (Egis, cu care mai demult avea legătură directă pimarul Sectorului 1, Clotilde Armand).
„(…) Când am venit la minister am găsit un proiect, de la Craiova la Lugoj (…) Patru ani a considerat fostul ministru al Transporturilor că trebuie să dureze doar Studiul de Fezabilitate. Patru ani de zile. Să faci un întreg tronson de 250 km şi să scoţi caietul de sarcini pentru Studiu de Fezabilitate în 4 ani şi surpriză, apare interesul”, a comentat Grindeanu.
Cătălin Drulă arată că Grindeanu minte și că afirmațiile sale sunt „noaptea minții, puțin spus”.
„Pentru drumul de mare viteză Craiova – Lugoj termenul pentru studiul de fezabilitate era de 3 ani, nu de 4, cum minte Sorin Grindeanu. Câștigătorul nu era firma Egis, cea la care oricum nu mai lucrează Clotilde Armand de când lumea și pământul, ci societatea Explan. Încep cu E, dar nu continuă la fel. Și, în fine, zice Grindeanu că a anulat licitația pentru că exista o suprapunere pe sectorul Craiova – Filiași. Ca apoi să anunțe că scoate la licitație proiectul împărțit în 5 sectoare, dintre care primul este fix Craiova – Filiași. Noaptea minții e puțin spus”, a transmis Cătălin Drulă.
Anterior, tot Drulă a fost cel care a semnalat că ministrul „anti-infrastructură” Sorin Grindeanu a anulat licitaţia pentru proiectarea Drumului Expres Craiova-Lugoj.
„Este o veste foarte proastă pentru autostrăzi. Licitaţia lansată anul trecut în mandatul meu era pe final, cu câştigător desemnat, nu trebuia decât semnat contractul. Motivul anulării este halucinant: o pretinsă suprapunere între traseul acestui proiect şi cel al drumului expres Craiova-Tg. Jiu, proiect contractat anul trecut. Aşadar pentru o pretinsă suprapunere pe o lungime de 30km (sectorul Craiova-Filiaşi) se anulează un proiect de 250km – autostrada Craiova-Drobeta Turnu Severin-Calafat-Lugoj. Era (da, era, la trecut) un proiect crucial pentru România, legătura dintre Oltenia şi Banat”, explica Drulă pe contul său de facebook.
Citește și
Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
27 comentarii