G4Media.ro

Drulă: Se pune problema dacă investiţia în linia de metrou până la…

Sursa foto: site CNAB

Drulă: Se pune problema dacă investiţia în linia de metrou până la Otopeni este utilă în forma actuală / Densitatea zonei de la stația Tokyo până la Aeroportul Otopeni este cea mai mică din Bucureşti. Sunt păduri acolo

Densitatea zonei de la staţia Tokyo până la Aeroportul Otopeni este cea mai mică din Bucureşti şi, deci, se pune problema dacă această investiţie de 700 de milioane de euro este utilă în această formă, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Cătălin Drulă, citat de Agerpres.

„Se pune problema dacă această investiţie de 700 de milioane de euro (linie de metrou până la Otopeni, n.r.) este utilă în această formă, mai ales că Bucureştiul are mare nevoie de alte linii de metrou. E vorba de linia M5 care traversează de la est la vest Bucureştiul, apoi continuarea spre sud a liniilor 4, chiar şi pe linia M7 din Colentina până în Rahova. Toate acestea sunt linii necesare care unesc cartiere cu densitate de oameni. Densitatea zonei de la (staţia, n.r.) Tokyo până la Aeroportul Otopeni este cea mai mică din Bucureşti. Sunt păduri acolo. Toate acestea ridică semne de întrebare asupra fezabilităţii. O linie de metrou nu costă doar construcţia, costă operarea foarte mult. Linia deschisă în Drumul Taberei ne costă 175 de milioane (de lei, n.r.) pe an. Recuperăm 25 de milioane din bilete, deci 150 de milioane este subvenţie. Cred că trebuie să investim cu cap. Experţii Băncii Europene de Investiţie ne ajută să investim cu cap. În ceea ce priveşte Clujul, în PNRR în discuţiile actuale, sunt prevăzute 300 de milioane de euro şi alte 300 de milioane de euro pentru Bucureşti”, a explicat Cătălin Drulă.

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Cătălin Drulă, a efectuat miercuri o vizită pe şantierul Autostrăzii de Centură Bucureşti-Sud (A0 SUD), lot 2, împreună cu vicepremierul Dan Barna.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

30 comentarii

  1. Prelungirea metroului M2 de la Aviatiei atingand Aeroportul Baneasa , Otopeni, Aeroport Otopeni si ridicarea unei parcari in zona otopeni cu pret acesibil care sa permita omenilor venind dinspre Ploiesti sa merite mai mult sa ia metro debat sa stel in trafic totusi ar fi de gandit.
    SI trenurile sa ajunga la primul zbor pe zi.

    • Aolio, aolio, aoleu,

      Ce mai jale, ce mai chin.

      Eu zic sa inundam dreaqului reteaua de galerii, caci si asa vom merge cu trotineta peste 10 ani, prin ploaie si prin nameti, pe motiv de „efect de sera”.

      De unde apa ?

      Din reteaua de canalizare pe care mucushor dan nu va mai trebui sa o repare.

      In felul asta occidentalii vor putea face scufundari in Bucuresti, intrand astfel inca o data in Guiness Book.

  2. Nu cumva voi erați cei care zbierați că nu suntem capabili să avem și noi o linie de metrou până la aeroport ?!? Acum nu se mai poate, este terenul slab, sunt și păduri pe deasupra și sunt alte urgențe ! Poate-l faceți cu submarine sau mai bine faceți un ocol până la Cluj că acolo densitatea solului este corespunzătoare chiar dacă este numai sare ! Cam așa arată prostia politică în stare pură când împroști cu rahat tot ce nu este din „partida” proprie și apoi te aștepți ca pe voi să vă creadă oamenii.

  3. Domnul Drula nu s-a prins pana acum ca le strica apele „investitorilor” imobiliari. Sa stea linistit ca daca face metrou se va face si densitate de oameni ca vor incepe astia cu blocuri de 25 de etaje, campurile din zona cred ca sunt deja cumparate. Era sa zic ca daca se face metrou acolo sa plateasca si primaria Otopeni dar cum nici Bucuresti nu plateste … Pentru linia asta mai angajeaza Radoi 5000 de secretare si traducatoare.

  4. pai un metrou de suprafata ce are? asa e peste tot in lume, la suprafata in afara orasului si in subteran in oras…aaaa…terenurile care trebuie expropriate…m-am prins…

  5. Domnule ministru Drula Ranga , dumneavoastra care sunteti omul nou providential-progresist-, fara tagada trebuie sa dati dispozitie subalternilor dvs , sa actioneze de indata cu rangi , la desfiintarea acestei reminiscente din perioada ceausista , mai scut va solicit sa dezmembrati inteaga retea de metrou , si sa il vindeti la fiare vechi . Scapati de sindicalisti cu aceasta ocazie , iar cei care locuiesc sau vin in Bucuresti sa foloseasca bicicletele .

  6. Dl. Drula iar le ameteste. Regiunea Bucuresti Ilfov este una din cele mai dezvoltate. De la Peris pana la Bucuresti sunt tot felul de firme care au oameni angajati si care umplu DN1 de masini de dimineata pana seara. Aeroportul este iarasi un punct terminus si de plecare de interes. Nu este necesar sa ai densitate de populatie pentru a crea o infrastructura care sa decongestioneze traficul, sa imbunatateasca calitatea vietii si totodata sa permita dezvoltarea in continuare. Asa nici din Londra pana la Heathrow nu e densitate de populatie pe unde circula metroul. Aia sunt prosti ar trebui sa desfiinteze metroul conform logicii lui Bula. Cati oameni vin de dincolo de Otopeni zilnic in Bucuresti cu masinile la munca si seara fac traseul invers. Cati oameni din Bucuresti/Rahova/Drumul Taberei muncesc in zona Otopeni/Aeroport. Cum ajuti tu mobilitatea strict pentru munca daca nu ajuti o zona deja dezvoltata dar care are inca un potential imens. Bine ca vrem autostrada in Moldova unde autoritatile locale nu au dezvoltat nici un parc industrial asa acum are Ploiestiul, Oradea, Clujul. Iasi, Galati, Focsani, Bacau sunt 0. Autoritatile locale nu au facut nimic. Ce va circula pe acea autostrada??? CUm crede acest ministru fara viziune ca se va dezvolta in continuare zona Balotest-Corbeanca cu noua A0??? SUnt sigur ca vor aparea centre logistice imense cum sunt la Stefanesti, Dragomiresti, Ciorogarla etc. Aceste centre au nevoie de forta de munca – iar mare parte din ea vine din Bucuresti din cartierele dormitor.

  7. si inca se rade de dancila..:)) drula e nr 1!!

  8. Doamna sau Domnule Beni , poate aveti amabilitatea de ami explicita , De ce m-ati gratulat cu apelativul-bou-. Eu doar am solicitat , desfiintarea unei reminiscente a „epocii de aur” . Acum cand se vor pravalii peste voi , cei din colonia Romanica , cele 80 de miliarde de euro aduse de Gaule_erul klauSS , ce nevoie veti mai avea de un metrou , care creeaza multe probleme , plus ca mai necesita si subventii de la bugetul de stat . Daca il vor vinde la fiare vechi , vor face rost de bani , plus ca dispar si subventiile , si „nenorocitii de sindicalisti „.
    SA TRAITI BINE !

    • beni e doar un fanatic userist :)) sunt multi deriati din astia din pacate..:))) si o sa reziste mult…:)) oare drula e mai varza ca dancila?
      :)))

  9. Aeroportul Otopeni e în pădure?! Cum dracu nu am văzut-o?!

  10. Cred că motivul este altul: i-a zis Pașcu, geopoliticianul, că nu este strategic ca Aeroportul să fie legat direct de Capitală!

    • domn Marcel, nici vorbă domnule! tova Dăncila i-a molipsit pe expertii BCE si pe consilerii lui C.Drulă. faci o comiție, o organizație guvernamentală de lărgire a rețelei de metrou care să frece menta cât mai mult timp posibil pe bani din bugetul ministerului sau dacă se pune bine cu Câțu, de la sgg. fandaxia e simplă. e codru protejat, e un iepure rarisim in acel codru si orice om trebuie sa respecte pădurea, mediul inconjurător..mai putin pe semeni.

    • Parcă metroul e făcut pe sub pământ, ce treaba are cu pădurea?!

  11. Marcele n-o da după cireș,Ioan Mircea Pașcu este un tip foarte capabil chiar dacă ție nu îți place.

    • Nu am zis că nu e capabil! Îl știu foarte bine și îl apreciez, dar tot nu are ce căuta geopolitica lui în BNR!

  12. Tot M6 asta e o smecherie pentru dezvoltatorii imobiliari. Acum exista tren, la ce mai spanzuram miliarde pe un metrou? Nici macar prima jumatate nu merita.

  13. Spicuiesc: „Bucureştiul are mare nevoie de alte linii de metrou. E vorba de linia M5 care traversează de la est la vest Bucureştiul…”.
    ii spune cineva imbecilului ca asta „se egzista”? Adicatelea, de la Anghel Saligny la Preciziei, asta daca nu am incurcat punctele cardinale!
    Pana la urma da-i in ma-sa (cu cratima) de straini si de provinciali, ce, nu pot stepta un autobuz care vine din ora in ora? Sau mai nou trenul, care si asta vine cand poate, ca e aglomeratie! Ce atata europenism! De ce sa vina astia confortabil in Bucursti, lasa sa stea in trafic cu orele!

  14. Tov. Drula,
    De la Tokio la Aeroport Otopeni se poate si cu ROR
    Ca la Paris sau oriunde.
    Ce Nu o fi logic ca trebuie facut acum si nu peste 10 ani?
    E un motiv principal.
    Faci o parcare la ultima si penultima statie a traseului si opresti traficul ce vine de la Ploiesti.
    Parcări gratuite.
    Nu mai intra 5000 de auto zi de zi de la Ploiesti .
    Se opresc in parcare urca in metrou si ajungi in 20 – 25 minute in orice colt de Bukarest.

  15. Ideea este că, dacă și Drula a început să ne aburească, e grav!

  16. Trebuie sa fii bou că să ai o astfel de gãndire. El vorbește de densitatea zonei, cãnd pe Aeroportul Otopeni se mișcă zilnic zeci de mii de oameni ?

  17. Foarte bine face Drula.
    Dece sa nu pierdem banii dati gratis de Japonia, 300 de milioane de dolari, exact pt acest metrou?
    Daca avem ocazia sa facem inca o prostie batandu-ne joc de ajutoarele pe care ni le dau altii dece sa nu profitam.
    Acad. Grigore Moisil, matematicianul, spunea ca „Prostia nu are niciodata intermitente, este intotdeauna egala cu ea insasi”.

    • Doamna sau Domnule Roccass , cu scuzele de rigoare , dar le-ati dat prea greu , de unde sa aiba ei cunostiinta de academicianul GRIGORE MOISIL . Ei sunt pe SPOLIERE MAXIMA , dupa 2024 cei care vor forma guvernul , nu vor mai avea ce sa repare . Cunostiintele mele din Romania , imi spun ca la modul cel mai real , multi pensionari sunt deja condamnati la moarte , prin INFOMETARE , lipsa posibilitatilor de asi cumpara medicamente , si imposibilitatea de a avea acces la servicii de sanatate (analize , imagistica , etc.) .

    • Confirm situația a cel puțin jumătate din pensionari, dar că stau ca oile în staul ți-au spus?!

  18. Domnule Rădulescu Marcel, aveți perfectă dreptate. Majoritatea pensionarilor așa stau. Sunt bucuros, că mai există și oameni care au toate țiglele pe casă.