G4Media.ro

Drumarii atrag atenția asupra stării cauciucurilor: „Așa arăta cauciucul mașinii care a…

Sursa foto Facebook / DRDP Brașov

Drumarii atrag atenția asupra stării cauciucurilor: „Așa arăta cauciucul mașinii care a provocat accidentul de aseară de pe autostrada A1, între Sibiu și Boița”

Un accident în lanț, produs duminică seară pe singurul tronson finalizat al Autostrăzii Sibiu – Pitești a provocat moartea unei persoane, iar conducerea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov atrage atenția asupra stării anvelopelor.

”Așa arăta cauciucul mașinii care a provocat accidentul de aseară de pe autostrada A1, între Sibiu și Boița! Din păcate accidentul în lanț a provocat și o victimă, după ce unul dintre șoferi a căzut de pe pasaj, în timp ce a încercat să se refugieze din calea mașinilor care circulau cu mare viteză. Accidentul s-a produs în condiții de ploaie înghețată care estre foarte greu de combătut, pentru că gheața acoperă imediat orice material antiderapant. Cele 8 utilaje din cadrul CIC Boița au acționat cu materiale antiderapante în continuu începând cu ora 18.45 (codul galben de ploaie înghețată fiind emis ulterior, în jurul orei 19), imediat după ce a început ploaia, cu treceri o dată la 30 – 40 de minute pe întregul sector dintre Mohu și Boița”, se precizează pe pagina de Facebook a DRDP Brașov.

Citește și:

UPDATE Accident în lanț pe autostrada A1, în județul Sibiu, cu victime / Șase autovehicule s-au ciocnit, o persoană a căzut de pe un pod și a murit

Drumarii susțin că accidentul s-a produs deși pe toate panourile de afișaj de pe întregul sector de autostradă au fost afișate mesaje de avertizare cu privire la carosabil alunecos și restricție de viteză la 60 km/h. Unul dintre panourile acestea fiind amplasat la doar 1,3 km înainte de zona în care s-a întâmplat accidentul.

”Le atragem atenția șoferilor să se conformeze recomandărilor afișate pe panourile de avertizare pentru că acestea au scopul de a le proteja viața. De asemenea, recomandăm celor care sunt implicați în accidente ca, după ce anunță autoritățile, să se retragă pe banda de urgență sau să rămână în mașini pentru a nu se expune pericolelor de pe autostrăzi”, se mai precizează în postare.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Oameni saraci, care nu mai au bani de anvelope, odata ce isi cumpara o masina prea scumpa.
    Oameni inconstienti, care nu au absolut nici o idee despre utilizarea si starea anvelopelor.
    Oameni inconstienti, care au o viteza pre mare, fata de starea carosabilului.

    La alegere. Asta este majoritatea celor care conduc in Romania. Inconstienti si/sau nepasatori.

  2. Chiar ieri am parcurs Sibiu – Cluj si am ajuns la doua concluzio:
    – inca nu stim sa facem autostrazi bune (sau sa controlam pe cei care le fac)
    – inca nu stim sa circulam pe autostrazi. Daca apare un indicator de avertizare, nu intereseaza pe nimeni. Daca autostrada se termina in 500 metri, o sa mearga romanul cu 150 pana la 50 metri inainte de final.

  3. Cauciucuri la 5 ani?
    Ar fi perfect, cam asta e durata de viata a unui cauciuc…
    Ăștia le schimba când nu mai au unde sa pună petice si atunci le achimba cu unele vechi de 10 ani dar care “mai au carne”

  4. Ati gasit tap ispasitor cum cauciucurile ar fii de vina. CURATATI DRUMURILE CUM TREBUIE CA LUATI BANI CU SACOSA PENTRU ASA CEVA.

    • Pana sa faca ei ceva trebuie tu sa faci ceva.

    • Te numesti USR2% si te plangi ca nu se curata drumurile. Pai daca nu se curata, singuru motiv ar fi ca suntem condusi de 33 de ani de PSD si PNL. IAR TU TOT IN USR DAI?
      Iti cam meriti soarta. Ca si marea majoritate a romanilor.

    • Clownule! Pau FSN-ul tau o curăță, PSD-PNL-UDMR-AUR! Deci, de ce USR 2%? Lasă-i 4 ani si apoi ii pui iar pe Fsn-isti! 😀

  5. Ce poate sa faca un caiciuc de iarna pe gheata produsa de ploaia inghetata? Nim8c, poate daca ar avea cuie si ar fi un pilot de raliu la volan ar fi o sansa. E usor sa dai vina pe altii, cand ai 2 saptamani de dezapezit pe an si iei bani pt 5 luni.

    • Poate, insa trebuie sa ai atata minte pentru a micsora viteza. La 130 km/h, asta presupunand ca respectau viteza maxima => zero sanse. La 70-80-90 km/h mai ai sanse (depinde daca ai tractiune sau propulsie)
      Cand cei care circula in Rolania, vor invata sa isi adapteze viteza conditiilor de circulatie, accidentele vor scadea. Numai si numai atunci.

  6. Titlul nu are nicio legătură cu articolul, una scrie în titlu, alta scrie în articol…

  7. Acum 2 ani eram in Ro pe autostrada Mures-Ludus aproape de iesire, autostrada goala si un „pilot” mergea pe banda a doua, repet autostrada goala, mi-a iesit din raza vizuala si dupa 1 min l-am gasit infipt in parapetul din stanga. Anul acesta eram pe autostrada, plecam spre Belgia, am ajuns din urma un camion si am intrat in depasire, aveam 130 pe automat, din spate m-a ajuns unul de Gj si a inceput sa-mi dea flsh-uri insistent, cand am revenit pe banda unu tipul m-a depasit si a incercat sa-mi taie fata. Nu mai vorbin de „butonisti”” care stau cu ochii in telefon mai mult decat la drum. Eu am un principiu, prima data eu trebuie sa am grija de viata mea nu altii. Daca nu se imprastie antiderapant e problema lor, eu am grija de viata mea.

  8. Din poza reiese o anvelopa imbatranita ( uzata in exces pe partea laterala + fisuri ) nu reisese clar daca profilul este ptr iarna, pacat ca nu au pus si o poza cu specificatia de pe cauciuc, astfel putem sa tragem o concluzie clara, daca era de iarna sau nu, pe de alta parte daca este vorba de drum acoperit cu polei si gheata daor anvelopele cu tepi metalici ajuta cat de cat

  9. Daca dadea niste dimensiuni de uzura a anvelopei era alceva,pentru ca sunt niste limite admise.Asa,si unul nou,pe gheată,tot aluneca,chiar de iarna fiind.

  10. Anunțuri privind reducerea vitezei din cauza poleiului?
    Poate unii dintre șoferii de 19 ani care conduc cu peste 100 în localitate și pe polei ar fi mai prudenti. Încă și mai bine dacă s-ar introduce termenul de conducere iresponsabila și s-ar confisca mașina.