DSP Sibiu cere scuze public familiei unui pacient decedat de COVID-19, sunată de un angajat care a întrebat cum se simte bolnavul care a murit
Direcţia de Sănătate Publică (DSP) a anunţat, joi, că îşi cere scuze public faţă de familia unui sibian decedat de COVID-19, pe care, din greşeală, un angajat al DSP a sunat-o miercuri, după ce a murit bolnavul, să întrebe cum se simte acesta, transmite Agerpres.
„În cadrul Direcţiei de Sănătate Publică a judeţului Sibiu există un grup de persoane care monitorizează periodic starea de sănătate a pacienţilor confirmaţi cu SARS-CoV-2. Dintr-o regretabilă eroare, în momentul efectuării apelului, reprezentantul DSP Sibiu nu a avut acces la baza de date a cazurilor confirmate cu COVID-19, soldate cu deces. Regretăm situaţia neplăcută creată şi ne cerem public scuze faţă de de familia îndurerată. Ne vom strădui ca aceste greşeli să nu se mai repete în viitor”, a declarat purtătorul de cuvânt al DSP Sibiu, Krisztina Gaal.
DSP se confruntă cu un volum tot mai mare de anchete epidemiologice şi date pe care trebuie să le prelucreze, în condiţiile în care judeţul Sibiu are cea mai mare rată de infectare din România, de peste 7 la mia de locuitori, potrivit datelor oficiale de miercuri.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii