G4Media.ro

După performanța de la matematică, elevii români au câștigat patru medalii de…

sursa foto: Captură video

După performanța de la matematică, elevii români au câștigat patru medalii de aur și una de argint la Olimpiada Internațională de Fizică/ România, clasată pe locul doi, după China

Elevii români au obţinut patru medalii de aur şi una de argint la Olimpiada Internaţională de Fizică, organizată online de Elveţia şi care a reunit 369 de concurenţi, conform Agerpres.

”Un alt rezultat excepţional al elevilor români! La Olimpiada Internaţională de Fizică (IPhO2022), echipa României a obţinut un rezultat excepţional, clasându-se pe locul 2 la nivel mondial, fiind de departe cea mai bună echipă din Europa”, a anunţat, duminică, pe Facebook, ministrul.

A 52-a Olimpiadă Internaţională de Fizică a fost organizată online de Elveţia şi a reunit 369 de concurenţi.

Echipa ţării noastre a fost coordonată de profesor dr. Delia Constanţa Davidescu şi de conferenţiar universitar dr. Adrian Dafinei, participarea României fiind susţinută de Ministerul Educaţiei, împreună cu Societatea Română de Fizică.

”Felicit elevii români care au obţinut acest rezultat excepţional: Vlad Ştefan Oros, elev la Liceul „Grigore Moisil” Timişoara – medalie de aur, cel mai bun concurent european; Andrei-Darius Dragomir, elev la Liceul Internaţional de Informatică Bucureşti – medalie de aur; Alexandru Momoiu, elev la Liceul Internaţional de Informatică Bucureşti – medalie de aur; Răzvan-Gabriel Marcu, elev la Liceul Internaţional de Informatică Bucureşti – medalie de aur; George-Cristian Ardeleanu, elev la Liceul Internaţional de Informatică Bucureşti – medalie de argint. Încă o dată, felicitări copiilor şi mulţumiri tuturor celor care au contribuit la această performanţă deosebită!”, a transmis Cîmpeanu.

Pe echipe, rezultatele IPhO2022 arată astfel: Echipa Chinei a obţinut cinci medalii de aur, echipele României şi Coreei de Sud au obţinut câte patru medalii de aur şi una de argint, iar echipa Statelor Unite ale Americii – trei medalii de aur şi două de argint.

Dintre participanţii din ţările europene, echipa Germaniei a obţinut două medalii de aur, două de argint şi una de bronz, echipele din Bulgaria şi din Ungaria – câte o medalie de aur, echipa Vietnamului a câştigat trei medalii de aur, una de argint şi una de bronz. Au mai obţinut câte două medalii de aur echipele din Taiwan, Emiratele Arabe Unite şi India. Echipele din Australia, Singapore, Israel, Kazakhstan, Indonezia, Georgia şi Hong Kong şi-au adjudecat câte o medalie de aur.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Felicitări copiilor , părinților și profesorilor!!!

  2. Romania are varfuri in educatie. Aceste varfuri vor avea job-uri potrivite profesionalismului lor, dar si bine platite in Vest.

  3. ce le poate oferi o societate guvernata de Dancili si Stanesti si Ciuci si Iohanisi si Fire-rea si Volgute unor astfel de oameni ?

  4. Acum mai poate iesi si iohanis sa se laude cu invatamantul romanesc. Doar ca la mijloc, desi vorbim de cativa elevi, probabil meditati si formati pentru astfel de concursuri, multe minti ajung sa fie inutile, pentru ca statul roman nu le pune la dispozitie materiale educationale moderne, experimente educationale si nici bibliografie de specialitate si formare educationala, ce se urmareste in prezent. Nu poti forma ingineri cu carti de inginerie formate din stas-uri vechi, depasite tehnologic de ingineria moderna de azi, si nu doar ingineria este in aceasta groapa, ci si alte specialități, deși se poate in invatamantul romanesc, realitatea spune ca nici universitatile nu se mai zbat sa scoata oameni care sa zbarnaie in meserie si sa fie buni, majoritatea oamenilor au nevoie de reconversie profesionala si formare la locul de muncă ales.

    Stau și mă întreb, cum de angajatori nici nu baga in seama tineri care nu au o lucrare de licență, o fi si lucrarea aia importantă și nu contest acest lucru. Dar totuși doar facilitățile fiscale benefice la angajator sunt diferențele dintre un student absolvent fără diplomă falsă, luată pe banii și studentul care a absolvit o facultate si este realist, caci nu exista carti de specialitate care sa ii foloseasca unei lucrări de licență intr-o tehnologie modernă, fără să pară că plagiezi pe cineva, care poate a citat acel text de n ori in lucrari de licenta.

    Eu prefer sa fiu cinstit, mi-am facut lucrarile de proiectare onest si din timpul meu, in timp ce alti si le plateau sa le aibe si sa le prezinte. Daca nu as spune ca vreo 5+colegi au platit lucrarea de licenta, iar ceilalti au beneficiat de experienta de la locuri de munca sau ani de vechime in munca.

    Nu am inteles de ce antreprenori se feresc de absolventi de studii superioare fara diplomă. Dar cert e ca m-am scarbit atat de tare, incat am preferat ceva timp sa nu fug dupa licenta ca sa profesez in inginerie, si adevarul e ca oricum m-as simti nepregatit la ce se asteapta in ziua de azi de la un inginer, si echipele de ingineri care lucreaza mai mult singuri, decat langa alti oameni de la care sa capete experiență.