După succesul Barbie, producătorul de jucării Mattel se orientează spre mai multe filme, în contextul scăderii vânzărilor
Mattel își dublează planurile de a se extinde „în afara raionului de jucării” după succesul filmului Barbie.
Comentariile vin în contextul în care firma cu sediul în California a anunțat că vânzările sale au scăzut cu 12% în perioada aprilie-iunie, notează BBC.
Mărcile Mattel – inclusiv Barney, Hot Wheels și Polly Pocket – vor apărea, de asemenea, în următoarele filme de la Hollywood.
Barbie „vorbește despre potențialul filmelor Mattel”, a declarat directorul general Ynon Kriez în prezentarea rezultatelor companiei.
„Acesta este un moment de referință pentru Mattel și o vitrină pentru rezonanța culturală a proprietății noastre intelectuale”, a adăugat el.
Mattel, care nu a spus încă dacă va face bani direct din filmul Barbie, a lansat, de asemenea, un album cu coloana sonoră și a încheiat peste 165 de parteneriate pentru produse de consum pentru film.
Venitul net al companiei pentru această perioadă a fost de 27 milioane de dolari, ceea ce a depășit așteptările Wall Street, deși a scăzut cu aproape 60% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Acțiunile Mattel, care au crescut cu aproape 16% în ultima lună, au scăzut cu 1,8% în cadrul tranzacțiilor extinse de la New York după anunțarea rezultatelor.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank