Efectul eșecului din campania de deszăpezire: primăria Ploiești a început procedurile pentru rezilierea contractului cu firma
Directorul regiei autonome care gestionează deszăpezirea din Ploiești a notificat marți compania Blue Planet pentru rezilierea contractului, pe motiv că deszăpezirea s-a efectuat defectuos, fără respectarea contractului de prestări servicii, transmite Ziarul Incomod.
Mai exact, șefa regiei ploieștene a transmis că, dacă în termen de trei zile, operatorul nu va prezenta toate utilajele stipulate în contract, va cere rezilierea de drept, fără a apela la o instanță de judecată.
Vineri, prima ninsoare din acest an i-a luat prin surprindere și pe reprezentanții primăriei, dar și pe operatorul de deszăpezire.
Practic, orașul a fost paralizat câteva ore de lipsa de reacția a Blue Planet Services, operatorul de salubritate care avea obligația, conform contractului, să intervină cu un număr de minim 30 de utilaje.
În schimb, pe strazile Ploieștiului au intervenit, cu o întârziere de câteva ore, doar 18 utilaje, trei dintre ele fiind aduse din București.
Societatea care face deszăpezirea în municipiul Ploieşti a fost amendată vineri, 27 ianuarie, de Poliţia Locală după ce a intervenit doar cu jumătate dintre utilajele prevăzute în caietul de sarcini, astfel că străzile nu au fost curăţate corespunzător în timp util.
Compania Blue Planet este deținută de grupul Rosal, controlat de Silviu Prigoană.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu