ENTR, noua ofertă digitală multilingvistică adresată tinerilor europeni, este acum disponibilă pe Facebook, Instagram și YouTube
ENTR, noua ofertă digitală în șase limbi (franceză, germană, engleză, poloneză, portugheză și română), dezvoltată de France Médias Monde și Deutsche Welle în parteneriat cu zece canale media din Europa, este acum disponibilă pe Facebook, Instagram și YouTube.
Echipa ENTR de la RFI Romania lucrează in strânsă colaborare cu G4 Media și DW Romana, dar și cu echipele celorlalți parteneri.
Prin intermediul materialelor video proprii, transpuse sau adaptate în diferitele limbi (Mă implic, Antreprenoriat, Generația Covid, Declic, etc.), subiectele ENTR scot în evidență parcursuri și inițiative care pot fi sursă de inspirație pentru tineri din întreaga Europă, încurajându-i să reacționeze și să interacționeze pe marginea subiectelor intergeneraționale majore care-i unesc: climă, solidaritate, libertăți, cultură, tehnologii, ocupații, etc.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu