G4Media.ro

Eurostat: România, pe locul 2 în Europa, după Franţa, la numărul mare…

SURSA: Eurostat

Eurostat: România, pe locul 2 în Europa, după Franţa, la numărul mare de elevi care îi revin unui învăţător

În 2017, în România erau 19,4 elevi la un învăţător, potrivit Eurostat, cu 5 elevi mai mulţi faţă de media Uniunii Europene.  De precizat că România înregistrează numeroase extreme la acest capitol, după ce în legea educației a fost introdusă, în 2012, posibilitatea exceptării numărului limită de copii la clasă. În școlile din marile orașe, dar și în școlile din reședințele de comune sunt frecvente cazurile de clase cu peste 35 de copii.

Cele mai mari rate elevi-profesor sunt în Franţa – 19,6, România şi Cehia – 19,1.

Citeşte articolul integral pe Edupedu.ro

FOTO: Eurostat

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Acuma, tine si de nivelul de inteligenta al copiilor. Daca nu-i duce capul, normal ca pui mai putini la clasa. Daca e chiar dobitoc, ii aduci si cate 2-3 invatatori doar pentru el si tot degeaba

  2. Pamflet
    Eurostat sa lase prostiile si sa faca o statistica in ce priveste numarul de corupti intre comisarii europeni.
    Din ce am inteles eu din toate dezbaterile publice, problemele invatamantului romanesc sunt:
    1) Toaleta din fundul curtii
    2) Numarul prea mare de elevi in clase.
    3) Numarul prea mic de elevi la scoala
    4) Numarul mare de elevi ce abandoneaza scoala.
    5) Salariile pre mici ale profesorilor.
    Dupa parerea mea, problemele invatamantului romanesc sunt:
    1) Calitatea proasta a cadrelor didactice, au ajuns profesori cei care au copiat la admitere si la bac, au facut facultati particulare si au ajuns in invatamant deoarece au parinti in invatamant. Sau au ajuns profesori universitari cei care stergeau praful prin universitati, apoi dupa revolutie au fost inscrisi ca studenti la facultatile unde lucrau, nu au fost niciodata la cursuri dar primeau note (mai dadeau si ei cate o spaga) au terminat, lu s-au dat titluri iar avum sunt profesori universitari si doctori docenti ( ivedeti cati profesori universitari sunt invitati in emisiuni tv si vedeti cum se exprima, agramat si incorect si fara logica).
    2) Nepotismu ( cel putin in universitati, la aceeasi catedra toti sunt neamuri intre ei) si politizare ( nu poti promova decat daca esti sluga partidului).
    3) Permiterea ca profesorii sa faca in continuare meditatii in particular cu proprii elevi ( asta e in realitaye o mita mascata, de asta multi elevi au in scpala generala sau liceu note de 8 si 9 iar la examene 3 si 4).
    5) Tamtamul care se face in presa ca vai ce grea e materia si ce grele sunt examenele ( cand in realitate sunt cele mai simple din Europa), lucru ce induce elevilor ca materia e grea, nu se poate invata si au o atitudine delasatoare si deasemenea ca vai, invatamantul e subfinantat ( vezi atitudinea c n al elevilor cand s-a cus conditia cu nota 5 pentru intrarea la liceu).
    5) Faptul ca atatea nulitati din politica din industria de divertisment din muzica proasta (manele) sunt promovate in presa, incat elevii chiar nu mai au repere si scari de valori

  3. La fiica-mea in clasa sunt 35.
    Si mai stiu cazuri, deci presupun ca unii profesori au 0 copii de iese media unde iese.