Evaluări sabotate de Ministerul Educației. Expertul în testare Dragoș Iliescu, analiză dură a rapoartelor de la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a 2018
Evaluările de la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a 2018 sunt sabotate de Ministerul Educației, de la concepție, până la administrarea, interpretarea și prezentarea rezultatelor. Edupedu.ro a obținut rapoartele Centrului Național de Evaluare din subordinea Ministerului, cu rezultatele elevilor la testările din 2018. Imposibil de înțeles care este nivelul mediu al elevilor, la care trebuie să se raporteze profesorii și părinții. Contactat de Edupedu.ro, Dragoș Iliescu – vicepreședintele Comisiei Internaționale de Testare, expert în măsurare educațională colaborator OCDE la o parte dintre testările standardizate, inclusiv PISA – a atras atenția pe asupra unor probleme fundamentale, care aruncă în aer un întreg efort de evaluare.
Dragoș Iliescu arată, în analiza făcută pentru Edupedu.ro, că testele nu au fost egale ca dificultate, pe cele două numere pe care au fost administrate în fiecare clasă. La clasa a II-a, nu a existat nici un exercițiu foarte dificil, pentru identificarea numărului de elevi din zona de excelență. Nu există cerințe comune cu testele din alți ani, deci nu ”știm dacă există progres sau regres în competențele măsurate ale populației școlare”.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
4 comentarii