G4Media.ro

EXCLUSIV Planul național de intervenție educațională: Până la finalul lunii aprilie în…

EXCLUSIV Planul național de intervenție educațională: Până la finalul lunii aprilie în fișa postului tuturor cadrelor didactice vor fi incluse “atribuții specifice și indicatori de performanță” pentru predarea online

Școlile au primit de la Ministerul Educației un document numit “Plan național de intervenție educațională pentru situația suspendarii cursurilor în învățământul preuniversitar din România”. Acesta a fost trimis de autoritate concomitent cu ghidul de predare online aprobat prin Ordinul 4.135 și numit “Instrucțiunea privind asigurarea continuității procesului de învățare”.

Planul primit de școli, obținut de Edupedu.ro, conține 6 „direcții de acțiune” care stabilesc prioritățile ministerului care sunt responsabilii pentru realizarea lor.

Deși orice plan de intervenție ar trebui să înceapă cu analiza datelor existente (mai ales că au existat activități online în perioada 11 martie – 3 aprilie) și cu un raport al situației actuale, planul ministerului prevede abia la final, în direcțiile de acțiune 5 și 6, realizarea de instrumente de colectare a datelor din învățământ și analiza acestora.

Singurele două termene clare, punctuale, sunt primele din listă, adică până pe 24 aprilie trebuia făcut acest plan și comunicat în școli, iar până la finalul lunii aprilie trebuie completate fișa postului pentru toate cadrele didactice astfel încât în acestea să fie introduse „atribuții specifice și indicatori de performanță privind proiectarea, realizarea și evaluarea activităților de învățare online”.

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Indicator de performanta socio-profesionala: acordul părintelui sau al elevului cu privire la nota, fracție din acordul pentru absențele elevului, părintelui sau dascălului, multiplicat cu n posibilitati manifestate pentru completarea catalogului la cancelaria unității de învățământ.

    Conform metodologiei de implementare, atingerea unui scor înalt al acestui indicator va sta la baza stimulentelor financiare acordate dascălilor sistemului de educatie din Romania.

    • Râs! Pe mâna cui e lăsată efucația copiilor, fix a celor care nu o au. Cum arată școala azi, așa va arăta societatea mâine

  2. Lol, păi 3/4 dintre profesorii noștri nu se pot apropia de calculator, habar nu au să-l pornească…restul de 1/4 sunt cei care mai mișcă…săracii copii.

    • Mai grav, să vezi titulari la TIC ce blană sunt și cum râd elevii de ei, dar ce conteaă: „timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim!”