G4Media.ro

Exercițiul de clasa a II-a pe care un elev din cinci nu…

Foto: captură - subiect

Exercițiul de clasa a II-a pe care un elev din cinci nu l-a rezolvat la simularea Evaluării Naționale de la clasa a VIII-a, la Matematică

Un elev din 5 de clasa a VIII-a nu a reușit să rezolve un exercițiu de clasa a II-a privind ordinea operațiilor, reiese din rezultatele publicate de Ministerul Educației, vineri, 23 februarie. Este vorba despre punctul 1 de la subiectul I. Potrivit programei școlare, ordinea operațiilor este predată începând cu clasa a II-a, scrie Edupedu.ro.

Un elev din 5 de clasa a VIII-a care a dat simularea la Evaluarea Națională 2024 nu a știut să rezolve un exercițiu privind ordinea operațiilor, care se predă la clasa a II-a (n. red. potrivit programei școlare), indică rezultatele publicate de Ministerul Educației.

Este vorba despre primul subiect, punctul 1:

Încercuiește litera corespunzătoare răspunsului corect:

Rezultatul calculului 52-2 X (25-5)

a. 12

b. 92

c. 100

d. 1000

Rezultatul corect este 12.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. TikTok rulez… scoala de analfabeti functionali… conectati si ghidati pe retele sociale!

  2. Cum sa stie un copil sa rezolve asa ceva, cand daca postezi pe facebook aceasta problema 4 din 5 parinti vor spune ca este alt rezultat decat cel bun. Toti oamenii respectivi se vor certa cum a rezultatul lor e bun. Nu inteleg ce invata un copil la scoala daca nu sunt in stare sa rezolve ceva asa usor. Cum poti trece la ceva mai complicat apoi. Ori exista generatii de copii fara minte ori profesorii fac ceva gresit.

  3. Problema nu este legata doar de necunoașterea ordinii efectuării operațiilor.
    În contextul testelor cu răspunsuri multiple, un aspect crucial îl constituie și capacitatea de a elimina variantele incorecte.
    Astfel, dacă se proceda la eliminarea opțiunilor necorespunzătoare, s-ar fi ajuns ca o singură soluție posibilă să rămână disponibilă. Orice varianta trebuind sa fie mai mica decât 52 rămânea un singur răspuns bun.

  4. La școală învățăm la matematică că ordinea de calcul este adunarea, scăderea, înmulțirea și apoi împărțirea . La acest exercițiu întâi se rezolva ce este intre paranteze. Restul tine de îndatoririle părinților și profesori. Nu se mai promovează educația și informarea …

    • E putin invers ordinea operatiilor. Inmultirea si impartirea sunt inaintea adunarii si scaderii! Cu tot respectul, dar ce varsta aveti?

  5. Eurodriver ce bine e cateodata sa te abtii. Înmulțirea, impartirea apoi adunare/scadere. Si problema se rezolva asa:
    52-2•(25-5)=
    52-50+10= 2+ 10=12