Extindere accelerată a francizei LaDoiPași. 60 de inaugurări într-o singură zi și o arhitectură de retail de proximitate cu acoperire națională care depășește 2400 de magazine
Peste 2400 de magazine LaDoiPași, 60 de inaugurări într-o singură zi, în toate colțurile țării, un concept de comerț de proximitate flexibil, inovator, personalizat în funcție de specificul local și tot mai digitalizat, acestea sunt câteva dintre atributele celei mai mari comunități de antreprenori independenți din România, create de wholesaler-ul METRO și al cărei impact economic și social a crescut în cei 12 ani scurși de la lansarea conceptului.
Pe 28 iunie 2024 au fost inaugurate simultan 60 de magazine LaDoiPași în Capitală, dar și în alte orașe ale țării și în mediul rural, un eveniment important în retailul românesc, dar și în cel european, care reconfirmă poziția de lider în comerțul tradițional a parteneriatului METRO – LaDoiPași.
Extinderea rețelei de franciză este, de altfel, unul dintre pilonii de creștere ai METRO, afacerile companiei înregistrând, doi ani la rând, un trend pozitiv cu double digit.
‘’Prin deschiderea a 60 de magazine noi într-o singură zi, parteneriatul METRO – LaDoiPași își consolidează poziția de lider în comerțul tradițional, prin performanță continuă, magazine moderne și clienți mulțumiți. Impactul economic și social pe care împreună îl avem la nivel național, prin cele peste 2400 de magazine LaDoiPași, reflectă încrederea partenerilor care ne aleg pentru a-și asigura succesul afacerii. Mulțumesc fiecărui antreprenor LaDoiPași pentru parteneriatul cu METRO. Împreună am reușit să construim cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România și tot împreună vom dovedi că viitorul este LaDoiPași!”, a spus Camelia Oprea, Chief Financial Officer.
Ce diferențiază conceptul LaDoiPași și ce îl face atrăgător pentru antreprenori? În primul rând faptul că aceștia își mențin independența, beneficiind în același timp de un sprijin consistent, atât în faza investiției, cât și în cea operațională, din partea METRO. Așa se explică faptul că cei care aleg să opereze sub brandul LaDoiPași sunt comercianți tradiționali care au preferat să evolueze sub umbrela unui brand puternic, în condițiile în care comerțul tradițional pierde teren în confruntarea cu jucătorii din comerțul modern, dar și români din diaspora care s-au întors în țară atrași de perspectivele unui astfel de business.
Cum funcționează franciza LaDoiPași, ce presupune deschiderea unui magazin și de ce suportul METRO este esențial?
LaDoiPași nu este un simplu business de retail, ci oferă acces la un pachet de soluții de management, digitale și de marketing care îi sporesc competitivitatea și sustenabilitatea.
Echipa METRO furnizează consultanță de business complexă, pe toată durata activității. Aceasta include, printre altele, sprijin în amenajarea magazinului, dar și transferul continuu de know-how pe zonele de mercantizare, soluții de marketing, soluții digitale și consultanță pentru atragerea, fidelizarea clienților și stimularea vânzărilor. Cei care doresc să intre în franciza LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi.
Soluții digitale pentru un business ușor de gestionat
Focusul METRO privind transformarea digitală se răsfrânge și asupra francizaților, care beneficiază de servicii ce eficientizează și simplifică operațiunile de zi cu zi. Este si cazul soluției EPOS, un sistem de gestiune integrat cu METRO, care automatizează operațiuni precum înregistrarea facturilor, gestionarea produselor, controlul stocurilor, activități care altfel presupun un volum mare de muncă.
Rețeaua dispune de propria aplicație mobilă LaDoiPași, dedicată consumatorilor finali, prin intermediul căreia aceștia pot afla rapid informații despre promoții și produse, pot beneficia de oferte exclusive în secțiunea cupoane, de sfaturi utile și de rețete culinare. De asemenea, utilizatorii aplicației pot găsi cel mai apropiat magazin prin intermediul hărții integrate.
Cum arată magazinele LaDoiPași?
Magazinele au suprafețe medii cuprinse între 60 și 200 mp și propun un mix de produse alimentare și non-alimentare care variază în funcție de profilul local, selecția fiind realizată pe baza unei analize minuțioase a obiceiurilor de consum specifice comunităților cărora li se adresează. În medie sunt între 3.500 – 7.000 de produse expuse la raft, cu prețuri accesibile, de la produse de bază, la legume și fructe, carne proaspătă, lactate, mezeluri, o gama largă de produse marcă proprie (ARO, Fine Life), dar și produse locale și regionale.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank