Facebook a implementat un nou sistem ce le permite utilizatorilor să se roage împreună / Butonul de „Like”, înlocuit cu „M-am rugat”
Compania americană Facebook a implementat un sistem nou pentru utilizatorii rețelei de socializare care permite oamenilor să participe în grupuri dedicate rugăciunii, transmite Reuters, citat de Digi24.ro.
Implementarea acestui sistem de rugăciune pe Facebook face parte din eforturile companiei de a-și crește numărul de utiliatori prin atragerea persoanelor din comunitățile religioase. Momentan, noul sistem este disponibil numai în Statele Unite.
Facebook este de părere că enoriașii reprezintă o comunitate importantă ce ar duce la creșterea participărilor active pe rețeaua de socializare.
CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg a menționat, încă din 2017, biserica drept exemplu pentru modalitatea de a spori numărul de utilizatori și de a conecta compania cu lumea. Astfel, Facebook și-a creat o echipă care să se ocupe exclusiv de implementarea unor „parteneriate de credință”.
Nona Jones, șefa acestei echipe, a afirmat că pandemia de COVID-19 a fost un factor care grăbit implementarea acestui sistem de rugăciune. Jones, care este și pastor în statul american Florida, a explicat că sistemul a fost creat după ce Facebook a constatat în timpul pandemiei că există o creștere a numărului de oameni care cereau și ofereau rugăciuni.
„Una dintre cele mai mari comunități care folosește produse Facebook sunt oamenii credincioși. Când ne-am uitat pe datele legate de consumul de social media în pandemie am văzut o creștere masivă în categoria de spiritualitate”, a precizat Nona Jones.
Sheryl Sandberg, COO-ul Facebook, a spus că în viitor, cu ajutorul internetului, al rețelelor de socializare, realității virtuale și augmentate, liderii religioși vor putea să își țină ceremoniile online și să comunice mai ușor cu credincioșii.
În perioada de testare, o femeie a utilizat acest instrument în cadrul unui grup privat pentru a cere rugăciuni pentru o mătușă infectată cu COVID-19. La rândul lor, ceilalți membri ai grupului au răspuns apăsând butonul denumit „M-am rugat”, iar apoi numele acestora a apărut într-un spațiu dedicat sub postarea respectivă a femeii. De asemenea, utilizatorii vor putea fi notificați a doua zi pentru a-și putea aduce aminte să se roage.
Sursa foto: Unsplash/ Thought Catalog
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
15 comentarii