Facebook News – Un experiment în Statele Unite pentru un grup de useri
Compania Facebook a anunțat că începe de astăzi testarea unui nou produs, Facebook News, care va fi accesibil, într-o primă fază, unui grup de utilizatori din Statele Unite. Prin acest produs, utilizatorii vor avea un control mai mare asupra știrilor pe care le văd și acces la mai multe informații din zona de interes a fiecărui utilizator. De asemenea, vor fi reliefate principalele știri ale zilei.
În primul rând, va apărea o rubrică Știrile Zilei care vor fi selectate de un grup de jurnaliști cu experiență. De asemenea, va avea loc o personalizare a știrilor în funcție de știrile citite sau distribuite anterior.
O a treia caracteristică este apariția unor secțiuni distincte – economie, divertisment, sănătate, știință și tehnologie și sport – care să permită utilizatorilor să aprofundeze informațiile din domeniilor lor de interes. Va exista și o rubrică, ”Your Subscriptions”, pentru cei care au abonamente plătite la anumite publicații.
Facebook admite că selecția știrilor de pe aplicație prin intermediul unor algoritmi rămâne imperfectă astfel că a format o echipă de jurnaliști care să gestioneze Facebook News, care va avea independență editorială. Un scop este și sprijinirea jurnalismului independent.
Testarea produsului va fi făcută cu utilizatorii din principalele arii metropolitane din Statele Unite: New York, Los Angeles, Chicago, Dallas-Fort Worth, Philadelphia, Houston, Washington DC, Miami, Atlanta and Boston.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii