Facebook renunţă la podcast-uri
Podcast-urile nu mai sunt de interes pentru Facebook, iar reţeaua socială va dezactiva mai întâi funcţia de publicare, după care va elimina complet acest tip de conţinut, transmite News.ro.
La doar un an după ce îşi anunţa intenţiile, Facebook renunţă, brusc, la podcast-uri. Vor dispărea din cadrul platformei inclusiv facilităţile de short-form audio şi secţiunea dedicată conţinutului audio.
Încă de săptămâna aceasta, Facebook va dezactiva funcţia de publicare a podcast-urilor noi, conform unei informări trimise de companie partenerilor.
Apoi, din 3 iunie, vor fi eliminate complet podcast-urile adăugate până acum pe Facebook.
Compania deţinută de Meta nu a oferit o explicaţie relevantă pentru această mutare, prin care să-şi explice decizia şi nici o nu va comunica direct utilizatorilor, ci îşi va lăsa partenerii să facă acest lucru.
Este surprinzător că Facebook decide să iasă (şi să o facă atât de brusc) de pe o piaţă aflată în plin elan. Alte companii, precum Amazon şi, mai ales, Spotify, investesc sume mari pentru în podcast-uri.
sursa foto: Pexels
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank