Fără reguli anti-COVID la un centru medical din subordinea Arhiepiscopiei Tomisului. Un pacient a ajuns acasă infectat, acuză familia/ DSP și Arhiepiscopia au dispus controale
Loredana Carțiș, o româncă din județul Bihor, stabilită în Luxemburg, acuză conducerea Complexului Balnear „Sfânta Elena de la Mare” de sfidare și nerespectare a regulilor de protecție împotriva COVID-19, transmite Info Sud-Est.
Femeia povestește cum timp de 10 zile în care a fost cazată împreună cu mama și mătușa ei în complex nicio regulă anti-COVID nu a fost respectată, personalul angajat nu purta măști, iar doi preoți care se recomandau responsabili de centru le-au repezit și au devenit agresivi când femeile au cerut să fie respectate măsurile de protecție.
În înregistrările video și audio puse la dispoziția Info Sud-Est se vede cum infirmiera, recepționera și alți angajați intră și ies din cabinetele unde sunt tratați pacienți sau merg pe holuri fără să poarte mască. La fel, unora dintre pacienți li se îngăduie să nu poarte mască în timp ce își așteaptă rândul, iar atunci când femeia îi întreabă unde le sunt măștile angajații răspund ”în birou”:
- ”Nu purtau măști în interior, i-am și înregistrat întrebându-i de ce nu poartă măști. Și spuneau că măștile sunt în birou. Sunt doi preoți de o ostilitate crasă, nu am cuvinte pentru comportamentul lor, se comportă foart urât. Am simțit că sunt pusă la colț, pedepsită, sunt agresivi. Nu înțeleg comportamentul, oamenii vin acolo să se simtă bine, lasă bani, iar ei sunt tot timpul puși pe ceartă. Dincolo de lipsa de ospitalitate este vorba de agresivitate deja. Sunt foarte mulți pacienți, vin din toată țara. Mâncarea era sub orice critică, mâncarea era puțină, proastă, inconsistentă”.
Citește articolul integral pe Info Sud-Est.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
21 comentarii