G4Media.ro

Ferrari a lansat prima sa colecţie vestimentară/ Evenimentul a avut loc la…

sursa foto: Captură video

Ferrari a lansat prima sa colecţie vestimentară/ Evenimentul a avut loc la fabrica din Maranello, pe linia de asamblare a maşinilor

Ferrari a lansat duminică prima sa colecţie vestimentară, oferind fanilor mărcii şi supermaşinilor sale o gamă de haine contemporane, în cadrul unui eveniment organizat la fabrica din Maranello, transmite Reuters, citată de News.ro.

Lansarea marchează un pas major în noua strategie a mărcii Ferrari, una dintre cele mai mari investiţii ale sale în afara activităţii auto, prin care compania doreşte să genereze aproximativ 10% din profituri în 7-10 ani.

Planurile Ferrari de a-şi extinde marca includ, de asemenea, redeschiderea unui restaurant în oraşul său de reşedinţă Maranello, din nordul Italiei, cu bucătarul deţinător de stele Michelin Massimo Bottura.

Modele de haine, ale directorului de creaţie şi fost designer al Armani Rocco Iannone, au fost expuse la fabrica Ferrari din Maranello, pe o pasarelă instalată pe linia de asamblare a maşinilor sale sport, cum ar fi 812 Competizione.

”Dorim să atragem tinerii şi femeile. Ţintele noastre nu sunt doar cei care cumpără un Ferrari, ci şi cei care cunosc marca şi valorile acesteia”, a spus el.

Iannone, în vârstă de 37 de ani, originar din Calabria, în sudul Italiei, a declarat că a lucrat din greu la ţesături, care includ mătase, cu un model imprimat cu marca Ferrari şi nailon.

„Cele mai multe dintre ele sunt ţesături tehnice de înaltă performanţă, dar cu o notă de haute-couture”, a spus el.

Iannone a descris colecţia ca fiind ”fluidă”, cu 80% dintre modele concepute pentru a atrage atât femeile, cât şi bărbaţii, cu dimensiuni cuprinse între XXXS şi XXXL.

„Ferrari nu este niciodată o companie nostalgică, este întotdeauna gata să profite de spiritul prezentului şi să privească viitorul”, a spus el.

Cu preţuri cuprinse între aproximativ 200 de euro (242,12 dolari) pentru tricouri şi până la 3.000 de euro pentru haine de top, colecţia are un etos ”de lux”.

Cu toate acestea, Ferrari nu îşi va uita suporterii din Formula 1, chiar dacă reduce cu 50% produsele bazate pe licenţe. Compania va vinde în continuare pălării, căni şi tricouri îndrăgite de fani.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. E clar, or sa-i depaseasca si alde Alfa Tauri la F1. Poate chiar si Haas. Mai intai ne-a pacalit cu motoarele, acum au trecut la toale.

  2. Din fotografie ne dam seama ca e vorba despre o colecție pentru africani și trannies. In plus, o sa vedem toți cocalarii cu bemveuri și mertane cu țoale ferari pana la buric.