Financial Times: Google va folosi inteligența artificială generativă în activitatea sa publicitară pentru a crea reclame „inedite”
Compania Google a Alphabet Inc. intenționează să introducă inteligența artificială generativă în activitatea sa de publicitate în următoarele luni pentru a crea reclame „inedite”, a relatat joi Financial Times, citând o prezentare internă, potrivit Reuters.
Inteligența artificială generativă este un tip de tehnologie care se bazează pe datele din trecut pentru a crea mai degrabă decât pentru a identifica conținutul.
Luna trecută, Google a început lansarea publică a robotului său de chat Bard, căutând utilizatori și feedback pentru a câștiga teren în fața Microsoft Corp în cursa pentru vârful pieței tehnologiei AI.
Conform prezentării, agenții de publicitate pot furniza conținut „creativ”, cum ar fi imagini, videoclipuri și texte referitoare la o anumită campanie publicitară, iar AI va amesteca apoi acest material pentru a genera anunțuri bazate pe publicul țintă, împreună cu obiectivele de vânzări, se arată în raport.
Deși au existat preocupări cu privire la impactul mai larg al AI asupra unor probleme precum dezinformarea, tentativele de phishing și criminalitatea informatică, Google intenționează să introducă garduri de protecție pentru a le aborda atunci când va lansa noile funcții de AI generativă, a mai notat FT.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank