Firma Florianei Jucan, abonată la contracte cu statul prin negociere directă. A reușit performanța să vândă ministerului Culturii albumul Români de Centenar după anul Centenar
Firma Florianei Jucan pare abonată la contracte cu statul. În ultima lună şi jumătate, S.C. Babilon Press SRL a mai primit încă trei contracte de la autorităţile publice care însumează 200.000 de lei. Toate au fost atribuite direct, fără licitaţie publică şi prevăd fie achiziţia unor volume despre Centenar, fie încredinţarea organizării unor evenimente publice.
Primul contract l-a primit de la Ministerul Turismului, pe 20 decembrie 2018, pentru cumpărarea a 190 de cărţi din volumul Români de Centenar. Valoarea totală a contractului era de 85.500 de lei, pentru un exemplar din carte firma cerând un preţ de 450 de lei. Cel de-al doilea contract a fost atribuit Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale pe 20 ianuarie, pentru 20 de volume. S-a schimbat anul, s-a schimbat şi preţul. De data asta, Ministerul Culturii dă 470 de lei pentru fiecare dintre cărţile primite, iar S.C. Babilon Press SRL primeşte 9400 de lei.
Volumul Romania de Centenar are 240 de pagini şi este tipărită în două versiuni bilingve – româno-engleza și româno-franceză. Este oferit într-o casetă de aceeași culoare ca și coperta, pe care este imprimat logoul oficial al Centenarului. Conform ofertei făcută de producător, firma care tipărește și QMagazin, albumul conține fotografii reprezentative pentru România, precum invenții, peisaje, obiective turistice, tradiții, momente istorice, arhetipuri, români de Nobel.
Este la al patrulea contract cu instituţii de stat pentru vânzarea cărţii de centenar. Consiliul Județean Vrancea, condus de baronul PSD Marian Oprișan, plătea firmei Babilon Press SRL 112.500 lei plus TVA pentru 250 de exemplare din albumul „Români de Centenar” în octombrie, pentru aceeaşi lucrare, iar în mai 2018, Ministerul Fondurilor Europene cumpăra şi el cărți de 45.000 de lei.
Cea mai interesantă achiziţie este legată de încheierea unui contract ce vizează servicii de consultanta in publicitate Complexul Muzeal Județean Neamt, instituţie în subordinea lui Ionel Arsene, care îi mai dăduse Florianei Jucan un contract de 112.000 de lei pe 5 septembrie pentru realizarea brandului turistic al Judeţului Neamţ.
Pe 25 ianuarie, Complexul Muzeal Judeţean Neamţ publică un anunţ pentru organizarea vernisajului expoziției foto-documentară Viorica Agarici la Palatul Parlamentului. Licitaţia se închide, pentru că autoritatea contractantă nu răspunde până pe 29 ianuarie. Firma Florianei Jucan propunea un preţ total de 112.000 de lei
Tot pe 25 ianuarie, Complexul Muzeal Neamţ lansează o a doua licitaţie, cu acelaşi obiect. Firma Florianei Jucan propune un preţ de 83.613,45 de lei. Şi această licitaţie este anulată pentru că ” SC Babilon Press SRL a tastat greșit preţul de vânzare.
Pe 30 ianuarie, Complexul Muzeal Neamţ publică al treilea anunţ. De data aceasta nu mai apare explicit că este vorba despre vernisajul expoziţiei foto-documentară Viorica Agarici la Palatul Parlamentului, ci doar de „consultanta si servicii organizare eveniment”. Anunţul este publicat pe 30 ianuarie 2019, la ora 16.03 şi este finalizat pe 30 ianuarie 2019, la ora 16.05.
Cum sunt împărţiţi banii pentru acest eveniment rezultă din primele anunţuri: pentru concept si consultanţă, firma primeşte 27.000 lei; cheltuielile de amenajare și echipamente, lumini, sonorizare, audio, proiectie video se ridică la 18.000 lei; brosurile, invitatii, editarea cărţii de onoare – 30.000 de lei; momentul artistic care constă în muzică clasica -15.000 lei; realizare fotografii și înregistrări video la eveniment -2.500 lei; realizare clip video de prezentare a evenimentului (editare, montaj, subtitrare limba engleza, cu durata între min.60sec-160sec)-2.500 lei; promovare media a evenimentului (posteveniment) – 3.000 lei – alte activități: -1.500 lei.
Conform site-ului de achiziţii publice, firma Florianei Jucan este la a şasea achiziţie directă primită de la instituţii conduse de PSD-işti din vară, de la lansarea noului portal de achiziţii, şi până în prezent.
Context.
În noiembrie 2018, Revista Q Magazine a închinat o odă cu accente grotești premierului Vioria Dăncilă. În revista condusă de Floriana Jucan, Dăncilă apare pe copertă sub titlul Rezist, într-un din poze este înfățișată într-o scenă copy paste din House of Cards, imitând-o pe Claire Underwood, iar textul ar face să roșească până și pe cei mai mari propagandiști de dinainte de 89.
Până și proverbialele gafe ale premierului sunt minimalizate și comparate cu erori similare făcute de foști secretari generali NATO, deci se întâmplă și la case mai mari. Abundența de epitete descriu un personaj greu de identificat în realitate. Risipa de detergent turnată în text amintește tuturor că Dăncilă are o gravă problemă de imagine.
Fragment din articolul publicat în QMagazine, dedicat premierului Viorica Dăncilă.
”UN PREMIER SĂNĂTOS ÎNTR-O SOCIETATE BOLNAVĂ
Dacă se poate reproșa ceva Vioricăi Dăncilă este că încă acceptă să nu fie cu totul ea însăși.
Că încă mai ține ședințe de Guvern deschise presei, că mai iese la tablă să explice ce și cum face Guvernul, că mai ține conferințe de presă în locul purtătorilor de cuvânt specializați.
Cu alte cuvinte, că acceptă regulile „statului spectacol”, care face deliciul huliganilor de la galerie.
Când ea este premierul-modestie, iar nu premierul-narcisism, premierul-om de rând, iar nu premierul-erou, premierul-echilibru, iar nu premierul-isterie, premierul-feminitate, iar nu premierul-mârlănie.” (Citește textul integral aici)
Sursa: Sicap
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
12 comentarii