G4Media.ro

Flydubai va efectua din martie zboruri către Cluj-Napoca / Numărul curselor săptămânale…

Sursa Foto: Facebook/ Fly Dubai

Flydubai va efectua din martie zboruri către Cluj-Napoca / Numărul curselor săptămânale din România spre Emirate ajunge la 16

Odată cu începerea zborurilor către Cluj-Napoca, transportatorul va deservi piața din România cu un total de 16 zboruri săptămânale

Transportatorul aerian Flydubai din Dubai a anunțat planuri de lansare a zborurilor către Cluj-Napoca, al doilea oraș ca mărime din România, începând de luna viitoare, scrie Gul Business, citată de Rador.

Compania aeriană va opera zboruri de două ori pe săptămână între Dubai International (DXB) și Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj (CLJ) începând cu 20 martie 2021. Zborul FZ 1219 va pleca de la DXB la 10.15am și va ateriza în CLJ la 1.55pm. Zborurile de întoarcere FZ 1220 vor pleca din orașul românesc la ora 14.45 și vor ajunge în Dubai la ora 22.00

Tarifele de întoarcere pentru clasa business de la DXB la CLJ pleacă de la 8.000 Dhs (aprox 1800 euro) și tarifele pentru clasa economică de la 1.100 Dhs (aprox 250 euro).

Emiratele vor partaja codul de rută, oferind călătorilor mai multe conexiuni prin Dubai, către 155 de destinații combinate deservite de ambele companii aeriene.

Flydubai operează deja un zbor dus-întors zilnic între Dubai International și capitala României, București. Odată cu începerea zborurilor către Cluj-Napoca, în martie, transportatorul va deservi piața din România cu un total de 16 zboruri săptămânale.

Sursa Foto: Facebook/ Fly Dubai

Ghaith Al Ghaith, CEO la Flydubai, a declarat: „Am început să operăm spre București cu patru zboruri pe săptămână, în 2012. De atunci, Flydubai și-a triplat operațiunile pe piață, deoarece cererea a crescut pentru traficul comercial și de marfă între România și EAU.

„Ne dorim să stimulăm în continuare fluxurile de călători și comerț în ambele direcții.” Pasagerii trebuie să se asigure că sunt la curent cu reglementările de la Centrul de călătorii IATA pentru întreaga lor călătorie.

Experiența Flydubai pentru pasageri a fost reconfigurată pentru a minimiza contactul echipajului și pasagerilor pentru a garanta siguranța. Compania aeriană a introdus recent o asigurare de călătorie multi-risc extinsă, care include acoperirea Covid-19 pentru pasageri.

Sursa: Gulf Business/ Rador/ Traducere: Cristina Zaharia

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Poza e din Kuweit, nu Dubai

    • Bugetarii au bani acumulati an pandemie, au si timp, lucreaza online sin dubai, citu pnl si psd si usr sa traiasca

  2. Pretul menționat este pentru bilet dus-intors cred (asa se traduce corect return ticket) nu pentru intoarcere.

  3. Piate fi atractiv fiindcă aterizează pe Dubai Internațional ( DXB), in mijlocul orașului. Wizz aterizează pe Dubai Al Maktoum( DWC) care e la 1-2 ore cu taxi de oraș, depinde in care parte a Dubai vrei sa ajungi. Taxi e unica opțiune la DWC.

    Expresia “tarifele de întoarcere” e greșita. Corect e “tariful pentru zbor dus-întors”. Etimologic expresia e franțuzească, “vols aller-retour” însemnând zbor dus întors. Textul de fata e tradus din articolul englezesc, iar engleză foloseste expresia “return flight” adică zbor dus-întors, inopoziție cu “one way flight” adică zbor doar pentru dus.

  4. Poza nu are nicio treaba cu Dubai, e din Kuweit (cred ca asa se scrie in romana), tarif dus-intors, sursa e Gulf News… daca s-ar putea un pic mai multa seriozitate acordata traducerii, chiar daca este un articol online, totusi…

  5. Cititi despre aceasta companie inainte de a va cunpara bilet
    Din cluj dati un ban in plus si mergeti cu turkish
    Din londra prefer a 380 mai scump decit b 777 vechi a lui emirates.

  6. E articol plătit de BOC ? Ca ce mărime e Cluj al doilea oraș ? După populație, al doilea este municipiul Iași, iar după suprafata nici in primele 10. Este poate ca dezvoltare(dacă e sa fim drăguți) și salariu mediu net- al doilea după Bucuresti, dar de aia sunteti jurnaliști, ca sa va exprimați corect, nu sa Spuneti ca mărime.