Ford Motor şi grupul Henkel se alătură boicotului împotriva publicităţii pe Facebook, denumit #StopHateForProfit
Producătorul auto american Ford Motor şi grupul german de bunuri de consum Henkel au anunţat luni că se alătură boicotului împotriva publicităţii pe Facebook, organizat de mai multe asociaţii pentru a presa platforma de socializare să combată mai eficient conţinutul care răspândeşte ura şi dezinformarea, relatează Reuters, citată de News.ro.
Ford a anunţat că va opri promovarea pe toate platformele de socializare din Statele Unite, pentru următoarele 30 de zile.
Al doilea mare producător auto din Statele Unite a arătat că îşi va reevalua prezenţa pe toate platformele de socializare şi că ura, violenţa şi nedreptatea rasială trebuie să fie ”eradicate.”
Un purtător de cuvânt al Henkel a declarat luni că grupul se alătură boicotului împotriva Facebook.
Henkel, care fabrică săpunul Dial, detergentul Persil şi şamponul Schwarzkopf, ”nu se va mai promova pe serviciile Facebook în luna iulie, cu toate brandurile sale”, a spus purtătorul de cuvânt.
Ford şi Henkel s-au alăturat unei liste lungi de companii care şi-au oprit promovarea pe Facebook pentru a susţine campania împotriva urii şi dezinformării pe platformele companiei.
sursa foto: Pixabay
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.