G4Media.ro

Ford Motor şi grupul Henkel se alătură boicotului împotriva publicităţii pe Facebook,…

sursa foto: Pixabay

Ford Motor şi grupul Henkel se alătură boicotului împotriva publicităţii pe Facebook, denumit #StopHateForProfit

Producătorul auto american Ford Motor şi grupul german de bunuri de consum Henkel au anunţat luni că se alătură boicotului împotriva publicităţii pe Facebook, organizat de mai multe asociaţii pentru a presa platforma de socializare să combată mai eficient conţinutul care răspândeşte ura şi dezinformarea, relatează Reuters, citată de News.ro.

Ford a anunţat că va opri promovarea pe toate platformele de socializare din Statele Unite, pentru următoarele 30 de zile.

Al doilea mare producător auto din Statele Unite a arătat că îşi va reevalua prezenţa pe toate platformele de socializare şi că ura, violenţa şi nedreptatea rasială trebuie să fie ”eradicate.”

Un purtător de cuvânt al Henkel a declarat luni că grupul se alătură boicotului împotriva Facebook.

Henkel, care fabrică săpunul Dial, detergentul Persil şi şamponul Schwarzkopf, ”nu se va mai promova pe serviciile Facebook în luna iulie, cu toate brandurile sale”, a spus purtătorul de cuvânt.

Ford şi Henkel s-au alăturat unei liste lungi de companii care şi-au oprit promovarea pe Facebook pentru a susţine campania împotriva urii şi dezinformării pe platformele companiei.

Citește și #StopHateForProfit: Organizatorii boicotului împotriva publicităţii pe Facebook vor să extindă protestul în Europa şi restul lumii

sursa foto: Pixabay

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Pai aveti de ce sa boicotati! Persilu’ nu mai e ce-a fost! „Colozeaza in loc sa inalbeasca! Va dati arama pe fata acum si recunoasteti ca aveti produse asa zise „de inalbire”! Boicotam si noi cumpararea produselor voastre de „colorare”!

  2. Ar fi o adevărată tragedie ca toate companiile de detergenți și săpun să se alăture protestatarilor anti-rasism, că atunci unii dintre comentatorii români n-ar mai avea cu ce să se spele. Să vezi atunci damf.

  3. Eu boicotez Facebook de mult. Pierzi timpul. Nu afli nimic nou din lume (sunt aceleasi stiri ca oriunde). Nu afli nimic despre cunostinte (cel mult poze cu cafelute, „o zi buna lipsita de probleme si fericire”).