G4Media.ro

FOTO UPDATE Cum arată în era inteligenței artificiale un afiș făcut de…

sursa foto: Captură

FOTO UPDATE Cum arată în era inteligenței artificiale un afiș făcut de organizația Primăriei Constanța, înființată special să promoveze Mamaia / În stațiune concertează în acest weekend trupa Azur, a anilor ’80 / Afișul a fost schimbat, după criticile apărute în presă

UPDATE Primaria Constanta a schimbat afisul evenimentului de sambata seara dupa ce in spatiul public au aparut critici referitoare la primul afis, realizat in mod rudimentar.

„Va fi o seară plină de distracție și muzică bună, așadar vă așteptăm în număr cât mai mare, să cântăm și să dansăm împreună!”, a transmis Primăria Constanța, postând noul afiș.

sursa foto: Primaria Constanta/Facebook

Textul inițial

În era inteligenței artificiale care poate proiecta răspunsuri, imagini și ”melodii” în câteva secunde, Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța (înființată de Primăria Constanța special pentru promovarea stațiunii) a conceput un afiș rudimentar de prezentare al concertelor. 

Afișul anunță că sâmbătă seară vor concerta în Mamaia Alexia și Trupa Azur, înființată în 1977 la Brăila și cu prima înregistrare audio care datează din 1985.

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a fost înființată de administrația locală împreună cu alte trei asociații din Horeca: Organizația Patronală Mamaia-Constanța, Asociația Patronală Resto și Patronatul Marea Mamaia-Constanța.

Organizația este condusă de George Măndilă, unul din consilierii și apropiații primarului Vergil Chițac (PNL). Organizația și Primăria au anunțat, vineri, că stațiunea Mamaia are un nou logo, pentru care au plătit 16.000 de euro, deși este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câțiva euro de pe internet. Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” și ”fără criterii de exclusivitate. Detalii, aici. 

sursa foto: Facebook/ Primăria Constanța

 

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. In curând vor ajunge la afișe scrise de mână, de tineri de nădejde din PNL-SD.

  2. Hai sa o lasa mai moale cu asa zisa „inteligenta artficiala” pentru ca suntem inca departe de a avea asa ceva si pana atunci mai bine hai sa mai punem o caramida la inteligenta naturala ca se duce rau de tot in jos si ne va fi greu sa o intelegem pe cea artificiala cand apare. P.S. Este valabil si pentru jurnalisti copy paste + google translate.

    • astia confunda AI cu SF. FAI daca isi cauta date pe net aparea in afis o domnisoara muscata de piept de o albina? Gara Lizeanu? Si venneau fanii lui smiley 🙂 Au folosit o poza recenta, pe care a folosit-o si iabilet

  3. Eu nu vad nimic nelalocul lui. Asta prefera oamenii, asta li se da. Ma indoiesc sincer ca are vreo legatura calitatea sau cromatica afiselor cu intentia de a participa sau nu la concertul propriu zis. Daca va amintiti ce culori false/stridente aveau si inca mai au afisele concertelor cu manele si ce pline sunt respectivele evenimente, realizati de ce este fix in peisaj aceasta abordare.

    • @Unu – „Asta prefera oamenii” Da’ tu de unde stii ce prefera oamenii? Io zic ca asta preferi tu, eu nu prefer… iata ca suntem unu la unu

    • @kafka. Nici eu nu prefer. Dar daca o sa te duci la concertul azur o sa vezi ca e plin. Deci exista clar public tinta. Asta am vrut sa zic, daca nu s-a inteles asta e. I rest my case

  4. caldura mare, moncher

  5. bine ca au avut critici 🙂 sunteti multumiti? e o poza din adevarul de anul trecut 45 ani de la infiintarea azur, mai veche decat prima. Daca tot vtoiati sa faceti ceva, vedeati cine si cu cat a facut afisul. Daca e afis, sau numai o cimagine pe facebook.