Funcționează automotivarea de tip “fac tot ce pot”? Da, cel puțin la elevi și cel puțin la matematică – studiu olandez
Exerciții simple de automotivare, de tipul “pot să fac asta” sau “voi face tot ce pot”, pot să îmbunătățească rezultatele la matematică pentru elevii cu un nivel redus de încredere în abilitățile lor la această materie. Pe de altă parte, alte forme de automotivare, de tipul “chiar sunt bun la treaba asta”, nu duc la o creștere a performanței.
Acum, acest lucru este verificat printr-un studiu realizat în Olanda și publicat recent de Societatea pentru Cercetare în Dezvoltarea Copiilor din SUA, studiu citat de Edutopia.
Cercetarea a fost realizată pe un grup de peste 200 de elevi cu vârste de 9-13 ani (clasele 4-6) din mai multe comunități olandeze. El a încercat să analizeze cum reacționează elevi cu un nivel redus de încredere în sine, pe o temă dată (“credințe negative de competență”), când se încurajează în gând.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
11 comentarii