
George Simion trimite 1 milion de scrisori personalizate vârstnicilor din țară / Candidatul partidului extremist AUR la prezidențiale nu mai pompează bani în online
George Simion, candidatul partidului extremist AUR la alegerile prezidențiale din mai, s-a reorientat la promovarea electorală clasică și trimite scrisori personalizate destinate vârstnicilor din țară. Conform ultimului raport realizat de Expert Forum, George Simion nu mai este fruntaș la reclamele online de pe Meta și Google.
Un cititor G4Media / ISE a primit o astfel de scrisoare în cutia poștală a locuinței din Constanța. Aceasta era transmisă pe numele persoanei vârstnice care locuiește la adresa respectivă.

Scrisoarea îi este de asemenea adresată în mod special seniorului din locuință prin ”Dragă (numele persoanei)”, urmată de o introducere în care candidatul partidului extremist își arată “recunoștința și respectul față de seniorii României”.
Pe spatele scrisorii este trecut codul de mandatar financiar al Alianței pentru Unirea Românilor, dar și datele companiei, precum și mențiunea că firma a tipărit scrisorile într-un tiraj de peste 1 milion de exemplare.

Tot în textul scrisorii se menționează și cum sistemul de acum alege să îi ”ignore” pe vârstnici în loc să îi apere și cum ei sunt ”o comoară” care au construit o ”țară fără datorii”. Acesta atacă de mai multe ori modul în care conducerea actuală tratează oamenii în vârstă din România, unde menționează și pensiile, un subiect sensibil în dezbaterea publică, des folosit în campaniile electorale:
- „O tară care nu-si respecta bătrânii nu are viitor. V-au promis, dar nu s-au tinut de cuvânt. V-au folosit, dar nu v-au ascultat. V-au uitat. Eu nu o voi face. Nu vă fac promisiuni. Sunteti sătui de vorbe. Dar fac un legământ, unul de fiu al acestei tări, în fata voastră, cei care i-ati fost temelie: vã voi respecta si vã voi proteja! Voi lupta pentru drepturile voastre, pentru demnitatea voastrã, pentru pensiile voastre care au fost ignorate si talate”.
Scrisoarea mai vorbește și despre Caravana Medicală AUR, unde menționează cum acel proiect a fost făcut special pentru cei în vârstă, ”cei care au nevoie de grijă”.

- „Astăzi, vă cer să aveți încredere în mine, un român simplu, dar hotărât. Într-un român adevărat, care nu a fost și nu va fi niciodată parte din sistemul care v-a umilit timp de 35 de ani. Sunt George Simion și candidez la Președinția României pentru că voi, cei care ne-ați crescut, ne-ați ocrotit și ne-ați învätat, sä fiți în sfârsit respectați. Vă port recunostintã și dragoste, astäzi și întotdeauna”, arată încheierea scrisorii.
G4Media a arătat în exclusivitate la începutul lunii aprilie cum George Simion și-ar fi schimbat total strategia de promovare față de campania din noiembrie 2024. Deoarece banii investiți în reclame online nu i-au adus succesul dorit candidatului partidului extremist, Simion ar fi renunțat la promovarea agresivă a brandului AUR și se axează în această campanie pe femei, studenți, pensionari și locuitorii din marile orașe.
Potrivit informațiilor G4Media, AUR nu va mai organiza mitinguri electorale din campanie, aspect care i-a adus partidului popularitatea de acum. În loc de vestele și tricourile galbene, stil ”AUR”, partidul folosește tricouri simple cu sloganul ”Respect pentru democrație”.
Activiștii de partid vor distribui scrisori și flori femeilor în vârstă în marile orașe.
Expert Forum a analizat cheltuielile prezidențiabilor din perioada 5-17 aprilie din mediul online, în afară de TikTok. Conform analizei, George Simion este pe ultimul loc la cheltuielile din Meta în primele două săptămâni de campanie electorală. În campania pentru alegerile din noiembrie 2024, George Simion pompase cei mai mulți bani în reclamele Meta.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
8 comentarii