Germania: O sută de mii de doze de bere, acordate gratuit, de Ziua Internațională a Berii. Site-ul producătorului a căzut din cauza numărului mare de cereri
BrewDog, un brand internațional de bere cu sediul în Scoția, a anunțat că va acorda gratuit 100.000 de doze de bere, celor care fac comandă pe site, începând de vineri, de la ora 10, anunță presa din Germania.
Vineri este Ziua Internațională a Berii, iar compania fondată în 2017 face de câțiva ani astfel de promoții în țările unde are magazine. ÎDe această dată pune la dispoziție germanilor 25 de mii de cutii de bere, fiecare cu câte patru doze cu tipuri diferite de bere: Lost Lager, Punk IPA, Elvis Juice și Hazy Jane.
Se poate comanda maximum o cutie de bere gratuită de persoană, iar transportul este suportat de client: 2,99 de euro. Termenul de livrare poate fi de până la trei săptămâni, anunță producătorul. Site-ul este însă nefuncțional, din cauza numărului mare de accesări.
Ziua Internațională a Berii, sărbătorită din 2008
În prima zi de vineri a lunii august este celebrată, începând cu anul 2008, Ziua internaţională a berii. Ideea unei astfel de zile i-a aparţinut lui Jesse Avshalomov, care, împreună cu mai mulţi prieteni şi împătimiţi ai acestei băuturi, a convins în anul 2007 patronul unui bar din oraşul american Santa Cruz să declare ziua de 5 august drept zi a berii, potrivit Agerpres. Apoi, evenimentul a fost popularizat pentru a fi marcat ca o sărbătoare la nivel mondial. Astfel, în următorul an, a fost organizată o campanie de promovare în Marea Britanie şi în America de Sud.
Impactul mondial a avut loc în anul 2011, când a fost creat un site de internet unde au fost publicate argumente ce susţineau celebrarea Zilei internaţionale a berii. Iniţiativa a convins numeroşi utilizatori ai reţelelor sociale, astfel încât ziua a fost rapid popularizată. În 2011, au fost organizate 276 de festivităţi în 138 de oraşe din 23 de ţări din întreaga lume.
Record de vânzări, în România, în timpul pandemiei
În 2019, cifra de afaceri a producătorilor de bere din România a crescut cu 5,2% faţă de anul anterior şi cu 51% comparativ cu anul 2010, potrivit analiştilor KeysFin. Pentru 2021, trendul este unul ascendent în comparaţie cu anul precedent, iar această industrie va atinge un nou nivel record, de 4,6 miliarde de lei, se menţionează într-un comunicat KeysFin remis Agerpres.
Conform datelor furnizate de Institutul Naţional de Statistică, în anul 2020, românii au cheltuit cu 6,5% mai mult pe băuturile alcoolice şi cu 6% mai mult pentru bere, ponderea acesteia din totalul cheltuielilor cu băuturile alcoolice fiind de 53%. Potrivit Asociaţiei Berarii României, România ocupă locul şapte în clasamentul ţărilor producătoare de bere din Europa, în timp ce peste 97% din berea consumată la nivel local este produsă în România, iar 50% din ingrediente sunt de asemenea locale.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank