Gigantul jucăriilor Hasbro readuce la viață creatura robotică Furby, care s-a bucurat de un succes global în urmă cu un sfert de secol
Gigantul american al jucăriilor Hasbro a readus la viață emblematica creatură robotică Furby, care a fost extrem de populară atunci când a fost lansată în urmă cu un sfert de secol. Firma speră că o nouă generație de copii „își va descoperi propria creatură mică și curioasă”. Noul Furby are ochii bulbucați, ciocul galben și blana colorată. De asemenea, vorbește în bolboroseală și răspunde la îmbrățișări, mângâieri și gâdilări, relatează BBC News.
Anunțul vine în contextul în care industria jucăriilor se confruntă cu o încetinire a cererii.
„În ultimii ani, am făcut o mulțime de cercetări pentru a înțelege ce și-ar dori copiii să vadă la un nou Furby”, a declarat Kristin McKay, vicepreședinte și director general la Hasbro.
Noua jucărie este programată să aibă peste 600 de răspunsuri. Ea poate reacționa la comenzi, poate imita sunete, poate dansa și poate fi „hrănită”.
Furby, care a fost lansat inițial în 1998, a devenit rapid popular în întreaga lume.
În primii trei ani de la lansare, au fost vândute peste 40 de milioane de exemplare, potrivit Hasbro.
Primul Furby avea ochi cu infraroșu, ceea ce le permitea creturilor să comunice între ele.
Jucăria putea, de asemenea, să „asculte” conversațiile și, cu o mângâiere pe cap, putea fi învățată să spună o selecție de cuvinte.
Furby a fost modernizat de-a lungul anilor, inclusiv ochii săi cu infraroșu au fost înlocuiți cu două mici ecrane LCD.
Hasbro a dezvoltat, de asemenea, o aplicație pentru smartphone și tabletă, care putea să traducă în limba engleză glasurile lui Furby.
Cu toate acestea, pe măsură ce fenomenul Furby s-a estompat, acesta a fost retras în 2016.
Relansarea lui Furby vine în contextul în care producătorul de jucării încearcă să stimuleze vânzările slabe.
În ultimele sale câștiguri trimestriale, publicate în aprilie, Hasbro a declarat că se așteaptă ca piața de jucării și jocuri să rămână stabilă sau să scadă în acest an.
Pentru primele trei luni ale anului, producătorul iconicelor jocuri de societate Monopoly a raportat o scădere de 14% a veniturilor nete, vânzările jucăriilor sale NERF blaster, Play-Doh și Peppa Pig fiind în scădere.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank