G4Media.ro

Gigantul luxului se clatină dar are 150 de milioane de euro pentru…

Sursa foto: G4Media

Gigantul luxului se clatină dar are 150 de milioane de euro pentru Jocurile Olimpice? / Cum justifică LVMH sponsorizarea în îmbrăcăminte pentru sportivi de peste 4000 de dolari costumul, medalii și alte produse personalizate

Bernard Arnault, cel mai bogat om din Franța și directorul general al grupului de bunuri de lux LVMH , deschide o filă nouă, a plătit aproximativ 150 de milioane de euro (163 de milioane de dolari) pentru a fi sponsorul principal al Jocurilor Olimpice de la Paris. La ceremonia de deschidere a Jocurilor, produsele sale au fost plasate în centrul unui spectacol extravagant vizionat de o audiență globală, relatează Reuters.

În spatele mărcilor – precum și Moët și Chandon, Sephora, Tiffany și multe altele – se află unul dintre sponsorii principali ai jocurilor, ceea ce înseamnă că sportivii vor fi îmbrăcați, vor sorbi și vor câștiga cele mai bune dintre cele mai bune haine, băuturi sau medalii.

Pentru sponsorizarea Jocurilor din Paris, orașul natal al lui Arnault, cunoscut pentru casele sale de modă șic, o parte din cele 150 de milioane de euro au fost investiți în îmbrăcăminte personalizată pentru sportivi, medalii pentru ceremonii și alte produse personalizate, conform BusinessInsider.

Volumul mare de nume de lux deținute de LVMH ajută la prezența lor în cadrul evenimentului masiv, de la baruri la opulență.

„Sunt capabili să aibă Moët Hennessy la aceste momente de ospitalitate, pot avea unele dintre casele lor de bijuterii care au grijă de medalii”, a declarat Ellie Thorpe, director global pentru Kantar BrandZ, pentru BusinessInsider. „Există o mulțime de modalități diferite prin care își pot folosi portofoliul pentru a-și atinge publicul.”

Norocul lor? Banii și diversitatea de branduri de lux, care par inaccesibile de publicul larg, dar de care se folosesc acum pentru a-și crește din nou imaginea și prezența pe piață după ce au raportat scăderi în ultimele 6 luni.

Arnault, care, cu o zi mai devreme, a fost alături de Elon Musk, proprietarul Tesla, la un prânz oferit de președintele Emmanuel Macron, a urmărit ceremonia de la opulentul său hotel Cheval Blanc, cu vedere la Sena, raportează Reuters.

Întrebat într-un interviu difuzat de CNBC de ce LVMH a sponsorizat Jocurile, Arnault a spus: „Deoarece suntem compania franceză numărul unu, nu putem evita să ajutăm. Dar trebuie să aibă un sens. Nu vom da doar bani și să spunem, OK, ne mulțumiți, dar asta e tot. Am vrut să găsim o modalitate de a arăta lumii, prin intermediul Jocurilor Olimpice, că Franța în sine este o țară creativă, este o țară rafinată, este o țară plină de meșteșug”, scrie Reuters. 

În fapt, speranța este că, în schimbul sponsorizării, LVMH nu numai că va beneficia de expunerea mărcii, dar va intra și în grațiile publicului – dintre care unii s-au întors împotriva excesului de lux în ultimele luni, relatează BusinessInsider.

„Într-o perioadă de provocări legate de costul vieții și de presiunile inflației, acest parteneriat ar putea ajuta foarte mult în a reaminti oamenilor de ce merită să plătească pentru mărcile LMVH”, a scris Thorpe într-un raport recent, scrie BusinessInsider.

Șampania Moët & Chandon și coniacul Hennessy de la LVMH vor fi consumate în barurile VIP, marca sa de bijuterii Chaumet a creat medalii pentru eveniment, în timp ce Louis Vuitton este marca din spatele tăvilor pentru medalii și a cuferelor torței.

„În cadrul ceremoniei de deschidere din această seară, veți vedea rochii foarte frumoase realizate de Dior și de alte case”, a declarat Arnault pentru CNBC. „Este, cred eu, o modalitate fantastică de a arăta că Franța este specială”, raportează Reuters.

Iată ce a creat LVMH pentru Jocurile Olimpice, ca să-și justifice cheltuielile:

  • Uniforma pentru echipa națională a Franței marca Berluti
  • Pentru ceremoniile de deschidere ale Jocurilor Olimpice și Paralimpice, sportivii francezi vor purta costume de la casa de lux Berluti, cunoscută pentru încălțămintea fină și îmbrăcămintea pentru bărbați. Un costum de la Berluti pornește de la 4.710 dolari.

    moda, moda de lux, jocurile olimpice, uniforma jocurile olimpice, berluti
    Sursa foto: instagram – berluti
  • Medaliile Olimpice create de casa de bijuterii de lux Chaumet
  • Celebrul bijutier francez Chaumet a conceput medaliile pentru Jocurile Olimpice din acest an. Medaliile prezintă un hexagon pentru a reprezenta Franța și o bucată de fier de la Turnul Eiffel.

    moda, moda de lux, jocurile olimpice, medaliile olimpice, louis vuitton, lvmh
    Sursa foto: lvmh.com
  • Cuferele Louis Vuitton personalizate care au ținut medaliile și torța.
  • Louis Vuitton a fabricat cufere cu imprimeul în carouri caracteristic mărcii pentru a ține torța și medaliile olimpice.
    moda, moda de lux, medaliile de la jocuri, jocurile olimpice, louis vuitton lvmh
    Sursa foto: lvmh.com

     

     

     

    moda, moda de lux, lvmh, torta olimpica, louis vuitton

    Sursa foto: lvmh.com

  • Purtătorii de medalii vor purta ținute personalizate
  • Cei 600 de purtători de medalii voluntari vor purta ținute create de LVMH, inspirate de Jocurile Olimpice din 1924 de la Paris. Ei vor purta tăvi create de Louis Vuitton care vor ține medaliile.
moda, moda de lux, louis vuitton, lvmh, medaliile louis vuitton
Sursa foto: lvmh.com
  • Dior sponsorizează propriul  „Dream Team”
  • Dior sponsorizează 15 sportivi olimpici și paralimpici, inclusiv starul fotbalului american Alex Morgan și sprintera jamaicană Elaine Thompson-Herah.
moda, moda de lux, dior, jocurile olimpice, lvmh
Sursa foto: instagram.com – dior
  • Louis Vuitton a sponsorizează o serie de sportivi
  • Casa omonimă a conglomeratului îi are printre sportivii săi parteneri pe jucătorul francez de rugby Antoine Dupont și pe înotătorul Léon Marchand.
moda, moda de lux, jocurile olimpice, sportivi louis vuitton, lvmh
Sursa foto: lvmh.com

Surse utilizate: reuters.com, businessinsider.com; lvmh.com;

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. paturile de carton si aerele conditionate (lipsa) ce marca erau?