G4Media.ro

Grindeanu, despre podul de la Brăila: E clar că vechea soluţie tehnică…

Grindeanu, despre podul de la Brăila: E clar că vechea soluţie tehnică legată de modul în care a fost făcută priza dintre asfalt şi tablierul podului a fost greşită / Au venit cu o nouă soluţie, va fi analizată

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, afirmă că firma care a realizat lucrările la podul de la Brăila a prezentat, săptămâna trecută, o nouă soluţie tehnică pentru problemele privind asfaltul de pe pod. Grindeanu este de părere că soluţia tehnică din proiectul iniţial a fost greşită, transmite News.ro.

Întrebat, miercuri, când vor fi recepţionate lucrările la podul de la Brăila, ministrul Transporturilor a răspuns: ”Când vor face lucrările aşa cum trebuie”

”Nu le vom recepţiona atâta timp cât lucrările nu sunt cum trebuie. În acest moment, nu e recepţionată, nu sunt eliberate garanţiile, lucrurile nu sunt închise şi nu o să recepţionăm această lucrare până când nu arată cum trebuie. E a treia oară, cred, când se reface asfaltul pe pod. Vă spun părerea unui om care nu e drumar, dar este clar, pentru unul ca mine, că soluţia tehnică din proiect nu e cea bună, pentru că altfel lucrurile ar fi stat cu totul altfel. Nu le convine nici lor s tot facă cheltuieli, să facă reasfaltări, deci e clar că soluţia tehnică a proiectanţilor nu e cea bună. Au venit, în urmă cu o săptămână, cu o nouă propunere tehnică, colegii de la CNAIR o vor analiza, astfel încât, dacă e una care satisface cerinţele, să poată să fie pusă în practică. Repet: soluţia tehnică e clar că nu e bună. Doi: nu se face recepţia până când nu va arăta cum trebuie. E clar că vechea soluţie tehnică a fost una greşită, să nu fiu înţeles prost: partea de proiectare cea legată de modul în care a fost făcută priza dintre asfalt şi tablierul podului, fiindcă restul proiectului e ok, nu avem ce să comentăm”, a afirmat Sorin Grindeanu.

Circulaţia a fost deschisă pe noul pod de la Brăila, vara trecută, însă a scurt timp asfaltul a început să se deformeze, problemele fiind care sunt remediate de către constructor.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Nu-i bai că românii așteaptă la nesfârșit. Renegociați contractul și mai aruncați niște bani, că doar nu dați de la voi.

  2. Incercați cu super-glue si pioneze.

    • Și bandă scotch pentru reparații… sau mai bine, desființați CNAIR, un cuib de incompetenți plătiți doar pentru că există.

  3. In proiect nu a fost asta soluția pentru hidroizolație. Proiectantul a dat hidroizolație tip membrana, dar italienii au schimbat soluția pentru că era mai scumpă.