
Grindeanu: Inginerii români sunt recunoscuţi pentru rezultatele în infrastructură, iar două exemple sunt emblematice – Transfăgărăşan şi Transalpina / Primul a fost construit în anii 1970, iar celălalt a fost inaugurat de Carol al II-lea
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a transmis joi, la cel de-al 16-lea Congres al Asociaţie Profesionale de Drumuri şi Poduri, că inginerii români sunt recunoscuţi pentru rezultatele în infrastructură, iar două exemple sunt emblematice: Transfăgărăşan şi Transalpina. Cele două drumuri au fost construite în urmă cu zeci de ani: primul în perioada 1970-1974, iar celălalt în 1934-1939, la inaugurare participând și regele Carol al II-lea.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
„Am participat astăzi la deschiderea lucrărilor celui de al 16-lea Congres al Asociaţie Profesionale de Drumuri şi Poduri. O sală plină de profesionişti în domeniu, oameni care contribuie de ani de zile la dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii din România”, a scris ministrul.
Sorin Grindeanu arată că inginerii români sunt recunoscuţi pentru rezultatele în infrastructură, iar două exemple sunt emblematice: Transfăgărăşan şi Transalpina.
„Mă bazez pe ei şi pentru următoarea provocare pe care o avem: unirea tuturor Regiunilor istorice româneşti prin infrastructura rutieră de mare viteză. Autostrada Moldovei (A7), Autostrada Unirii (A8), Autostrada Sibiu-Piteşti (A1) şi secţiunea cu tuneluri de pe lotul autostrăzii Lugoj-Deva (A1), sunt doar câteva repere ale acestui obiectiv extrem de important pentru economia României. Avem deja evoluţii remarcabile pentru aceste obiective”, spune ministrul Transporturilor.
Sorin Grindeanu mai arată că, pe secţiunea A7 de la Ploieşti la Paşcani, finanţată prin PNRR, avem acum 4 contracte semnate iar pe 2 loturi au început deja lucrările. Alte 3 contracte se apropie de semnare, iar 6 loturi sunt în procedură de licitaţie.
„Pentru A8, anul acesta vor fi lansate în licitaţie contractele pentru construcţia secţiunilor din capete, finanţate prin PNRR. Pentru autostrada Sibiu-Piteşti avem semnate toate contractele, inclusiv cele pentru construcţia secţiunilor care traversează Carpaţii. Iar pentru autostrada Lugoj-Deva vom desemna astăzi constructorul secţiunii cu ecoducte, mult aşteptată de toţi”, mai afirmă el.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
22 comentarii