G4Media.ro

Grindeanu, legat de surparea de pe Autostrada Sebeş-Turda: Nu avem foarte multe…

Sursa foto: Cătălin Drulă / Facebook

Grindeanu, legat de surparea de pe Autostrada Sebeş-Turda: Nu avem foarte multe experienţe care să ne facă să nu urmărim foarte atent modul în care constructorul îşi face treaba

Sorin Grindeanu anunţă că reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) monitorizează cu multă atenţie modul în care italienii de la compania Pizzarotti realizează lucrarea de reparaţii la autostrada A10, în zona Alba Iulia Nord, acolo unde o bucată din carosabil s-a rupt în urma unei alunecări de teren. „Nu avem foarte multe experienţe care să ne facă să nu urmărim foarte atent modul în care constructorul îşi face treaba”, susţine ministrul Transporturilor, potrivit news.ro

„Este în perioada de garanţie şi nu avem foarte multe experienţe care să ne facă să nu urmărim foarte atent modul în care constructorul îşi face treaba. Să ştiţi că e un constructor care este extrem de monitorizat de către CNAIR şi va continua această monitorizare. Eu îmi doresc ca, dincolo de dezvoltarea infrastructurii, îmi doresc ca lucrurile să fie făcute bine (…) şi îmi doresc ca asemenea incidente să fie cât mai puţine. Dar, repet, poate aude: e un constructor care este monitorizat extrem de atent de către CNAIR tocmai pentru a evita situaţii de acest tip şi din cauza faptului că avem anumite semne de întrebare”, a afirmat Sorin Grindeanu sâmbătă, în cadrul unei conferinţe la Alba Iulia.

Întrebat dacă are cunoştinţă despre faptul că la autostradă nu se lucrează pentru reparaţii, ministrul admite că în această perioadă condiţiile meteo nu sunt cele mai favorabile realizării de lucrări la drumuri. El spune că speră ca odată ce vreme va fi „una potrivită” şi ritmul lucrărilor de reparaţii va fi unul „potrivit”.

Compania italiană are la dispoziţie 30 de zile, începând din 31 ianuarie, pentru realizarea reparaţiei.

O alunecare de teren în rambleu s-a produs, la sfârşitul lunii trecute, pe autostrada Sebeş-Turda, în zona Alba Iulia Nord, unde o bucată din carosabil s-a rupt după ce terenul de sub şosea a plecat la vale. Lucrarea se află în garanţie şi este realizată din banii constructorului, relatează news.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. „Nu avem foarte multe experienţe care să ne facă să nu urmărim foarte atent modul în care constructorul îşi face treaba”, susţine ministrul Transporturilor, potrivit news.ro.
    E un constructor care este monitorizat extrem de atent de către CNAIR tocmai pentru a evita situaţii de acest tip şi din cauza faptului că avem anumite semne de întrebare”.
    Nu am foarte multe experiente care sa ma faca sa nu apreciez, cu asupra de masura, modul în care Dl. Ministru (si Domnia-Sa Dr., daca nu ma însel) îsi face treaba mânuind cu eleganta si dezinvoltura romaşcaneza. Ce stil (doar stim ca stilu-i omu’, iara stiloul – Parker)!
    Cât despre constructorul cu pricina, nu-l invidiez, fiind el monitorizat extrem de atent de catre CNAIR pentru a evita ca Pizza sa se faca firimituri ancora una volta . Doara stim ce înseamna monitorizarea CNAIRului: e ca funia pe spânzurat (n-am pomenit nietzsche de frectie nici de piciorul de lemn).
    „Drumurile ne omoara”.

  2. După ce a stat vreo 10 ani la ANCOM acum l-au parașutat in funcția de ministru al transporturilor. Normal că e pe nicăieri. Specialiștii lui pește. In fapt sunt niște oameni de carton plin de funcții și hârtii fara nici o acoperire. Ca și Bode, ministrul dezvoltării, al transporturilor al internelor.

    • ancom este una din cele mai banoase (a se citi spagoase) agentii. Acolo se „varsa” zeci de milioane de euro. Nu degeaba grindeanu i-a cerut lui dragnea in schimbul tacerii sa fie sef la ancom.
      Pe de alta parte citindu-l pe ilustrul ministru
      „Nu avem foarte multe experienţe care să ne facă să nu urmărim foarte atent modul în care constructorul îşi face treaba”
      constatam ca limba romana e nevoita sa suporte schingiuiri napraznice din partea „intelectualilor” politicieni. Despre subiect adica starea drumurilor din scumpa noastra patrie… fara cuvinte.

    • Stimate Dle Gigel (suna ca dracu’ da’ ce pot sa fac, sunt sigur ca întelegeti)
      Îmi permit sa va „fur” textul, cu care sunt perfect de acord, fara a plati copyright:
      „Pe de alta parte citindu-l pe ilustrul ministru
      „Nu avem foarte multe experienţe care să ne facă să nu urmărim foarte atent modul în care constructorul îşi face treaba”
      constatam ca limba romana e nevoita sa suporte schingiuiri napraznice din partea „intelectualilor” politicieni. Despre subiect adica starea drumurilor din scumpa noastra patrie… fara cuvinte.”
      L-as semna fara nietzsche o ezitare (mai ales „schingiuiri napraznice”!!!!).
      Multumesc.

  3. Grindene eshti TARE la logica, pffaaauu, belea… mai rar…. ca tine!

  4. De mult atrag atentia ca acest micinos – puturos si PUNGAS (Vvezi numirea ILEGALA a cumnatei pe post de inspector scolar Timis !!!) va duce Romania sa piarda MLUTI bani de la UE facandu-se ca lucreaza la Tranporturi ! Alta LOVITURA DATA Romaniei d PSD – haita de MAFIOTI !

    • Avem doctori si ingineri doar pe hartie facuti din pix,posesori de diplome luate pe bani nu pe merit.Pusi in functii politic nu pe baza de experienta profesionala.