G4Media.ro

Grupul de modă al Victoriei Beckham sfidează tendința de încetinire a industriei…

Sursa foto: international.vicoriabeckham.com

Grupul de modă al Victoriei Beckham sfidează tendința de încetinire a industriei luxului și crește cu peste 50%

Grupul de modă de lux al Victoriei Beckham a raportat o reducere a pierderilor, veniturile anuale crescând cu peste 50% anul trecut, datorită cererii pentru rochiile sale de 850 £ și blugii de 390 £.
Victoria Beckham Holdings Limited a declarat miercuri că pierderea sa înainte de impozitare a scăzut la 2,9 milioane de lire sterline în 2023 de la 3,1 milioane de lire sterline cu un an înainte.
Veniturile au sfidat o încetinire mai mare a sectorului de lux și au crescut cu mai mult de jumătate la 89,1 milioane de lire sterline , al treilea an consecutiv de creștere a veniturilor cu două cifre, relatează Financial Times.
Compania a raportat câștiguri ajustate pozitive înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare de 1,8 milioane £, în creștere de la 200.000 £ în 2022.
Performanța brandului, care a înregistrat pierderi în fiecare an de la lansarea sa în 2008, s-a îmbunătățit în ultimii ani, deși a primit o serie de sponsorizări pentru a alimenta creșterea și a plăti datoriile.
Cel mai recent, compania, deținută de Beckham și soțul ei, XIX Management și firma de private equity NEO Investment Partners, a primit două investiții din partea acționarilor în valoare de 6,9 milioane de lire sterline – una în 2023 și una în 2024 – pentru investiții în stocuri și pentru a face față cerințelor de capital de lucru.
Conform celor mai recente rezultate, brandul eponim de modă și frumusețe va continua să aibă nevoie de mai multe sponsorizări pentru a-și implementa strategia.
VBHL a fost stimulată și de Marie Leblanc, care s-a alăturat companiei în 2018 ca director de produs înainte de a deveni director executiv. Ea și Victoria Beckham au restructurat afacerea pentru a fuziona liniile de lux și contemporane ale brandului, reducând locurile de muncă și oprind producția unor articole pe parcurs.
„După repoziționarea cu succes a afacerii, 2023 a fost un alt an de progres foarte puternic pentru companie și continuăm să vedem o traiectorie de creștere sănătoasă în timp ce căutăm să stabilim brandul Victoria Beckham ca o casă de lux globală”, a declarat LeBlanc, adăugând că compania și-a construit o bază de consumatori loiali, în parte ca urmare a prezenței la Săptămâna Modei de la Paris.
Ea a declarat pentru Financial Times în acest an că ambiția grupului a fost de a „ajunge la £ 100mn [venituri] în următorii trei ani”.
Grupul a lansat un brand eponim de frumusețe în 2019, condus de Katia Beauchamp, care a co-fondat anterior Birchbox. Anul trecut, Victoria Beckham Beauty s-a extins și în parfumuri.
Compania a explorat, de asemenea, parteneriatele, lansând, de exemplu, o colecție capsulă în ediție limitată cu retailerul de modă Mango și o gamă capsulă de ceasuri de marcă comună cu Breitling.
Partea de modă a afacerii și-a extins, de asemenea, oferta de articole din piele după lansarea genților în 2022. Articolele din piele reprezintă acum 20% din vânzările online.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează