G4Media.ro

Grupul Volkswagen spune că marca sa VW nu mai este competitivă și…

Sursa foto: Pexels

Grupul Volkswagen spune că marca sa VW nu mai este competitivă și va reduce numărul de angajaţi, în cadrul programului de restrângere a costurilor

Un program de economii de 10 miliarde de euro al grupului Volkswagen va include reduceri de personal, au spus luni managerii angajaților, în timp ce şeful mărcii VW, Thomas Schaefer, a avertizat că nivelul ridicat al costurilor şi productivitatea scăzută fac maşinile sale necompetitive, transmite Reuters, citată de News.ro.

Producătorul german de automobile se află în mijlocul negocierilor cu consiliul său de întreprindere cu privire la o schemă de reducere a costurilor la marca VW, primul pas într-o încercare la nivel de grup de a creşte eficienţa în tranziţia la maşinile electrice.

”Cu multe dintre structurile noastre preexistente, procesele şi costurile ridicate, nu mai suntem competitivi cu Volkswagen”, a declarat Schaefer la o întâlnire cu personalul la sediul producătorului auto din Wolfsburg, potrivit unei postări de pe site-ul intranet al companiei şi văzută de Reuters.

Compania a declarat anterior că intenţionează să profite de ”curba demografică” pentru a-şi reduce forţa de muncă, angajându-se că nu va efectua concedieri până în 2029.

În şedinţa de luni, membrul consiliului de resurse umane Gunnar Kilian a spus că acest lucru se va realiza prin acorduri privind pensionarea parţială sau anticipată.

Cu toate acestea, cea mai mare parte a obiectivului de economii de 10 miliarde de euro ar fi atins prin alte măsuri decât reducerea personalului, a adăugat Kilian, detaliile complete urmând să fie definitivate până la sfârşitul anului.

”Trebuie să fim în sfârşit curajoşi şi cinstiţi pentru a arunca peste bord lucruri care sunt duplicate în cadrul companiei sau sunt pur şi simplu balast de care nu avem nevoie pentru rezultate bune”, a spus Kilian.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Evident că VW face reduceri că și ceilalți producători germani și nu numai di sectorul auto. Războiul din Ucraina a schimbat raportul de forte geopolitice. Germania și UE nu numai că au pierdut o piață mare de desfacere prin plecarea din Rusia dar și accesul la surse de materii prime și mai ales energetice foarte ieftine. Deci o creștere a costurilor cumulat cu reducerea veniturilor e rețeta sigură spre dezastru. Sa nu uităm că UE concurează cu China care a acaparat piață rusească și nu numai
    ci si cu fostele republici sovietice ( o piață uriașă) concomitent cu reducerea costurilor prin accesul la resursele ieftine ale Rusiei. Urmează vremuri tulburi pentru UE și sa nu uităm canivi USA nu prea vrea să ajute UE ci din contră prin subvențiile generoase acordate industriilor europene care se relocheaza în state și prin prețuri de 4 ori mai mari la resursele energetice oferite Europei.

  2. VW erau masini ieftine si fiabile. Golf generatia 1 inca mai merge pe strazi. Golf generatia 8 are multe probleme, in special la partea electrica. VW s-a indepartat de modelul lor de succes si a tintit piata de lux. Dacia a speculat si a umplut imediat locul vacant.

    • Și Dacia sunt slabe. Mai au mult de lucru.

      Cât despre VW, ei l-au făcut „necompetitiv” prin piesele ieftine și slabe vândute în mașini scumpe și „fiabile”.