Guerlain și Pucci colaborează pentru o colecție ediție limitată de produse de machiaj / Cât costă produsele pe care le lansează brandurile de lux
Casele de modă Guerlain și Pucci, deținute ambele de către gigantul industriei LVMH, au anunțat lansarea unei linii de produse de machiaj în august. Acesta include rujuri Rouge G reformulate, produse Météorites și Terracotta îvelite în imprimeul Marmo iconic al lui Pucci.
Ideea a pornit de la casa de modă Guerlain, care i-a abordat pe cei de la Emillio Pucci.
„Imediat, m-am gândit că nu există nicio întrebare sau îndoială – este pentru noi”, a declarat Camille Miceli, director artistic al Pucci, care a explicat că a fost foarte logic pentru brand să creeze nuanțe de machiaj – deoarece culorile sunt atât de importante pentru marcă – și să se autodepășească, raportează WWD.
Gabrielle Saint-Genis Rodriguez, director executiv al Guerlain, a declarat că sosirea lui Miceli la Pucci în 2021 a inserat multă energie, bucurie și îndrăzneală, astfel încât conexiunea a fost făcută în mod natural.
Miceli nu a lucrat niciodată cu cosmetice colorate, dar a purtat fondul de ten Guerlain Terracota de ani de zile. Dar cu totuși a creat ambalaje pentru brand.
„Îmi place să fac lucruri care arată ca un obiect și au o a doua utilizare”, a spus Miceli.
„Violette a îmbrățișat imediat ideea de a merge destul de departe în ceea ce privește culorile care sunt neobișnuite”, a spus Miceli, referindu-se la Violette Serrat, directorul creativ de machiaj al Guerlain, conform WWD.
Saint-Genis Rodriguez a descris Guerlain ca fiind parizian, având un punct de vedere asupra modei, eleganței, modernității și tradiției, pe care Serrat le întruchipează și machiajul le exprimă.
Guerlain a mai colaborat o dată cu Pucci în domeniul cosmeticelor colorate, în 2012. Aceste legături pot ajuta la recrutarea de noi consumatori, adesea mai tineri. „Este o modalitate de a vorbi despre brand dintr-un unghi diferit”, a declarat Saint-Genis Rodriguez pentru WWD.
„Este o modalitate de a spune o poveste diferită”, a spus ea. „Este ca o căsătorie. Intri în lumea altcuiva, ajungi să ai propria ta viziune asupra ei – și viceversa. Sunt atât de multe lucruri interesante care pot ieși din asta.
„De asemenea, îmi place să lucrez cu un alt creator al altui brand”, a continuat ea. „Este aproape ca un tango, în care îi lași să conducă la un moment dat, apoi conduci tu.”
Dar nu este vorba despre putere sau ego, a spus Serrat, explicând că este vorba mai mult despre descoperirea reciprocă și despre a lucra liber.
„Atunci ești foarte inspirat”, a adăugat ea. „Este unul dintre lucrurile mele preferate. Este o mare oportunitate la nivel artistic, dar și la nivel de afaceri, pentru că poți să îți găsești clienți noi sau să îți duci clienții în altă parte. Este foarte interesant să lucrezi la asta”. Serrat a vrut să se asigure că Miceli poate exprima Pucci și viziunea ei în frumusețe.
„Uneori, lucrul cu oameni care nu au legătură cu frumusețea aduce de fapt ceva modern”, a continuat ea. Procesul creativ a fost lipsit de constrângeri.
„Scopul meu acolo a fost să mă asigur că lucrurile pot fi purtate”, a spus Serrat, numindu-l pe Pucci iconic.
„Întotdeauna am fost fascinată de modul în care reușesc să continue să spună povestea cu același imprimeu, practic, imprimeul Marmo”, a spus ea. „Este ca o rețetă misterioasă care pur și simplu funcționează”.
„Pentru mine, imprimeul Marmo celebrează latura psihedelică a lui Pucci”, a spus Miceli.
Pentru colecția capsulă sunt create două rujuri Rouge G noi, care vin în culoarea pură cu un finisaj satinat și roșu mat cu un finisaj catifelat, și pot fi folosite singure sau împreună. Acestea dau tonul colecției și vor ajuta la introducerea liniei Rouge G, recent reformulată, care a fost îmbogățită cu ingrediente active pentru îngrijirea buzelor, cum ar fi oleo-extractul de crin.
Colecția capsulă de machiaj Guerlain și Pucci este pentru toamna anului 2024, conform WWD.
Miceli și Serrat s-au concentrat amândoi pe ambalajul produsului. „Să văd toate detaliile Marmo peste tot m-a entuziasmat foarte tare”, a spus Serrat. Miceli a fost impresionat de priceperea tehnică a Guerlain.
Quad-ul de farduri de ochi Ombres G, denumit 045 Marmo Vibe, a fost dezvoltat cu patru noi nuanțe mate, inclusiv portocaliu, violet, negru și alb. Carcasa sa aurie prezintă motivul Marmo.
Acesta împodobește și ambalajul pudrei bronzante Terracotta Marmo Sun, în trei nuanțe, cu o pungă textilă cu fermoar. Acesta este decorat, de asemenea, cu două pandantive de pește de culoare aurie, reprezentând logo-ul Pucci.
Bestseller-ul Météorites, 02 Rosé, și pensula Marmo Swirl, cu logo-ul Guerlain, au suporturi cu motive Marmo. „Ele devin un obiect”, a spus Miceli. Colecția este completată de fondul de ten Parure Gold Cushion Marmo Glow. Prețurile variază de la 42 de euro pentru un refill de ruj la 98 de euro pentru pudra bronzantă.
Fiecare magazin va avea până la 20.000 de bucăți, iar colecția capsula va fi disponibilă timp de trei luni. Atât Serrat, cât și Miceli au dorit ca campania, fotografiată de Oliver Hadlee Pearch, să o aibă în prim plan pe Natalia Vodianova, ambasadoarea internațională Guerlain.
„Ea a fost o iconic pentru Guerlain. Îmi place foarte mult să lucrez cu ea”, a spus Serrat. „Este atât de profesionistă”. Camille Miceli, Natalia Vodianova și Violette Serrat.
„O iubesc și cred că este o femeie uimitoare”, s-a entuziasmat Miceli.
„Întreaga campanie este o colaborare a trei femei – care se distrează și sunt creative cu propria lor meserie”, a continuat Serrat.
Colecția va fi vândută mai întâi într-un pop-up la Isetan din Japonia pe 15 august. Lansarea la nivel mondial în magazine selectate, inclusiv buticurile Guerlain și guerlain.com, buticurile Pucci șipucci.com, urmează pe 26 august.
Principala piață de machiaj a Guerlain este Europa, în special Franța, Italia și Spania.
„Météorites este un mare succes în Asia, în special în Japonia și Coreea [de Sud]”, a declarat Saint-Genis Rodriguez. Parure Gold este un bestseller în China și în restul Asiei, a adăugat ea.
Guerlain a lansat recent Kisskiss Bee Glow Oil pentru buze, care s-a epuizat la nivel global după o lună.
Brandul nu este străin de colaborări, recent au inclus Fundația Antoine de Saint Exupéry, Maison Matisse și Lee Ufan Arles, pentru premiul Art & Environment.
„Arta și legătura cu artiștii sunt modalități de a vă pune întrebări, de a gândi pe larg și de a ridica nivelul gândurilor și al creației dumneavoastră”, a declarat Saint-Genis Rodriguez, menționând că Guerlain are aproape 200 de ani, relatează WWD..
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank