Guvernele să măsoare pierderile de învățare din pandemie, îndeamnă UNESCO, UNICEF, Banca Mondială și OECD. Organizațiile insistă pe nevoia de acțiuni remediale, care nu există deloc într-o treime dintre țările lumii
Țările lumii care nu au evaluat pierderile de învățare ale elevilor în timpul pandemiei Covid-19 sunt îndemnate să o facă, într-un raport comun publicat marți de UNESCO, UNICEF, Banca Mondială și OECD. Documentul, bazat pe un al treilea sondaj pe tema școlii în pandemie realizat în rândul autorităților din 143 de națiuni ale lumii în februarie-mai 2021, arată că, în perioadele de predare la distanță, profesorii au primit sprijin considerabil, dar de multe ori insuficient, având în vedere proporțiile problemelor apărute. Pe de altă parte, la nivelul elevilor, pierderile de învățare au fost majore și necesită acțiuni remediale care, în continuare, în circa o treime din țările lumii nu există deloc.
Potrivit raportului citat, în 2020, la nivel global, școlile fuseseră închise timp de 79 de zile în medie, valoare considerabil mai mică, de sub două luni (53 de zile) în țările bogate, dar de aproape 4 luni (115 zile) în țările cu venituri mici și mijlocii. La 1 februarie 2021, una din cinci țări avea încă școlile închise din cauza pandemiei.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank